Чим пояснюється необхідність впровадження CRM
ЦРМ-система – спосіб забезпечити ефективну взаємодію з клієнтами та оптимізувати внутрішні комунікації між співробітниками. Активне й правильне використання Бітрікс24 дозволить службі доставки збільшити обсяги продажів і прибутку.
Завдяки впровадженню системи, вигоду отримують:
- диспетчери. СРМ-система для служби доставки дає можливість уникнути плутанини й помилок людського фактору. Сервіс відповідає за коректне оформлення й координування замовлення незалежно від диспетчера. Платформа автоматично обробляє заявки з усіх каналів продажів і складає картку клієнта. Співробітникам не потрібно вручну вносити дані. Застосування IP-телефонії допомагає розподіляти дзвінки між менеджерами, тому для оформлення замовлення клієнту не доведеться чекати;
- кур'єри. ЦРМ істотно полегшує та підвищує продуктивність роботи кур’єрів. Сервіс дає можливість створювати зручний чат з диспетчером. Працівник може моментально отримувати вказівки, задавати питання, звітувати про виконану доставку;
- клієнти. Завдяки CRM клієнти можуть оцінити швидкість сервісу. Програма дозволяє налаштовувати систему повідомлень на телефон або в месенджери. Працівники компанії можуть відправляти короткі SMS про статус замовлення, а також інформувати про цікаві акції та пропозиції.