CRM-система для служби доставки

Швидкість і якість доставки – один із найважливіших критеріїв, що визначає успішність роботи ресторанів, кафе, піцерії, інтернет-магазинів та інших підприємств. Правильно організувати цей процес дозволяє програмне забезпечення, яке використовується для прийому та обробки замовлень. CRM-система для служби доставки – це сервіс із інструментами, призначеними для автоматизації всіх процесів компанії, підвищення ефективності роботи персоналу та залучення більшої кількості клієнтів.

Чим пояснюється необхідність впровадження CRM

ЦРМ-система – спосіб забезпечити ефективну взаємодію з клієнтами та оптимізувати внутрішні комунікації між співробітниками. Активне й правильне використання Бітрікс24 дозволить службі доставки збільшити обсяги продажів і прибутку.
Завдяки впровадженню системи, вигоду отримують:
  • диспетчери. СРМ-система для служби доставки дає можливість уникнути плутанини й помилок людського фактору. Сервіс відповідає за коректне оформлення й координування замовлення незалежно від диспетчера. Платформа автоматично обробляє заявки з усіх каналів продажів і складає картку клієнта. Співробітникам не потрібно вручну вносити дані. Застосування IP-телефонії допомагає розподіляти дзвінки між менеджерами, тому для оформлення замовлення клієнту не доведеться чекати;
  • кур'єри. ЦРМ істотно полегшує та підвищує продуктивність роботи кур’єрів. Сервіс дає можливість створювати зручний чат з диспетчером. Працівник може моментально отримувати вказівки, задавати питання, звітувати про виконану доставку;
  • клієнти. Завдяки CRM клієнти можуть оцінити швидкість сервісу. Програма дозволяє налаштовувати систему повідомлень на телефон або в месенджери. Працівники компанії можуть відправляти короткі SMS про статус замовлення, а також інформувати про цікаві акції та пропозиції.



Фото Управління і аналіз бізнес-процесів


Фото Управління і аналіз бізнес-процесів

Переваги використання СРМ

ЦРМ-система для служби доставки допомагає:
  • Залучати клієнтів та підвищувати їх лояльність. Своєчасна обробка замовлення, оперативна відповідь на заявки та персоніфікована комунікація – основа для формування бази постійних лояльних клієнтів.
  • Збільшувати продажі. Лояльні споживачі не тільки роблять повторні замовлення, але й рекомендують службу доставки іншим. Мотивувати до замовлення пасивних клієнтів допомагають інструменти маркетингу (автоматизовані розсилки з акціями, новинками, знижками тощо).
  • Підвищувати якість взаємодії з клієнтами. Збережена в програмі інформація допомагає налагодити ефективний зворотний зв'язок, аналізувати поведінку споживачів і покращувати сервіс.
  • Контролювати персонал. Звіти за робочим часом і завданням співробітників дозволяють керівництву робити висновки про ефективність їх роботи.
  • Автоматизовувати документообіг. ЦРМ може самостійно формувати бланки замовлень, рахунки та інші документи.
  • Планувати продажі та маркетингові кампанії. Платформа надає користувачам статистику й аналітику продажів і рекламних заходів. Проаналізувавши їх, можна визначити слабкі місця діяльності компанії, перерозподілити бюджет на маркетинг тощо.
Бітрікс24 – надійний помічник в організації ефективного управління службою доставки.



Фото Управління і аналіз бізнес-процесів


Фото Управління і аналіз бізнес-процесів

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!