Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

CRM для автомийки

ЦРМ для автомийки – це комплексний сервіс, який допомагає оптимізувати всі бізнес-процеси на автомийці. Користувачі отримують ефективний інструмент для оптимізації роботи з клієнтами, ведення контролю та обліку.

Вигоди впровадження СРМ

Лояльні клієнти

Система дозволяє нарощувати клієнтську базу. На платформу можна підключити всі канали зв’язку, починаючи від телефонних дзвінків і закінчуючи месенджерами. Після заповнення форми заявки на сайті клієнт отримує повідомлення з підтвердженням замовлення послуги. У цей же час інформація про ліда заноситься в ЦРМ, де завжди можна переглянути історію взаємодії з ним.
Фото Лояльні клієнти

Збільшення продажів

У програмі можна вставити план продажів для окремих співробітників і компанії загалом. При необхідності його можна коригування для досягнення більших результатів. Проведення розсилок електронною поштою та по sms дозволяє мотивувати клієнтів звертатися за послугами повторно.
Фото Збільшення продажів

Економія на маркетингу автомийки

Система дозволяє налаштовувати рекламні кампанії в Google і Facebook. Завдяки звітам їх проведення можна економити бюджет.
Фото Економія на маркетингу автомийки

Просте управління бізнес-процесами

CRM для автомийки дає змогу отримувати статистичну й аналітичну інформацію практично в будь-якому розрізі інформації – маркетинг, ефективність роботи співробітників, приріст і динаміка баз клієнтів, воронка продажів. Усі дані структуровані й дозволяють аналізувати бізнес.
Фото Просте управління бізнес-процесами

Зниження витрат на документообіг

У системі є готові шаблони практично всіх необхідних документів – від договорів до рахунків. Їх можна друкувати й конвертувати, відправляти клієнтами через будь-який канал зв’язку. Це скорочує витрати на документообіг і запобігає виникненню помилок при оформлені замовлень, складанні рахунків тощо. Контроль роботи менеджера з продажу СРМ для автомийки підказує менеджеру про те, як організувати роботу з клієнтами та яку комунікацію використовувати.
Фото Зниження витрат на документообіг

Прогнозування прибутків

Інформація з платформи дає можливість аналізувати тривалість угод і знаходити проблеми у веденні клієнта по воронці продаж. Такі дані допомагають спрогнозувати фінансові показники в майбутньому.
Фото Прогнозування прибутків

Стимулювання персоналу

Платформа має функцію порівняння ефективності роботи членів команди. За хороші показники співпрацівнику можуть виписувати премії або сплачувати бонуси.
Автоматизація процесів значно збільшує ефективність роботи закладу.
Фото Стимулювання персоналу

Зменшення помилок на автомийці

Завдяки автоматизації нудних рутинних процесів скорочується кількість помилок, що виникають внаслідок людського фактора.
Фото Зменшення помилок на автомийці

Підвищення ефективності роботи персоналу

Бітрікс24 допомагає доцільно розподілити робочі години співробітників, швидко справлятися із завданнями, що постійно повторюються.
Фото Підвищення ефективності роботи персоналу

Покращення якості обслуговування

При використанні системи можна отримати більше зворотного зв’язку від клієнтів. Така інформація допомагає знаходити слабкі місця бізнесу, працювати над якістю послуг і зменшувати кількість незадоволених клієнтів.
Фото Покращення якості обслуговування

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!