-
CRM для автомийки
ЦРМ для автомийки – це комплексний сервіс, який допомагає оптимізувати всі бізнес-процеси на автомийці. Користувачі отримують ефективний інструмент для оптимізації роботи з клієнтами, ведення контролю та обліку.
Вигоди впровадження СРМ
-
Лояльні клієнти
Система дозволяє нарощувати клієнтську базу. На платформу можна підключити всі канали зв’язку, починаючи від телефонних дзвінків і закінчуючи месенджерами. Після заповнення форми заявки на сайті клієнт отримує повідомлення з підтвердженням замовлення послуги. У цей же час інформація про ліда заноситься в ЦРМ, де завжди можна переглянути історію взаємодії з ним.
-
Збільшення продажів
У програмі можна вставити план продажів для окремих співробітників і компанії загалом. При необхідності його можна коригування для досягнення більших результатів. Проведення розсилок електронною поштою та по sms дозволяє мотивувати клієнтів звертатися за послугами повторно.
-
Економія на маркетингу автомийки
Система дозволяє налаштовувати рекламні кампанії в Google і Facebook. Завдяки звітам їх проведення можна економити бюджет.
-
Просте управління бізнес-процесами
CRM для автомийки дає змогу отримувати статистичну й аналітичну інформацію практично в будь-якому розрізі інформації – маркетинг, ефективність роботи співробітників, приріст і динаміка баз клієнтів, воронка продажів. Усі дані структуровані й дозволяють аналізувати бізнес.
-
Зниження витрат на документообіг
У системі є готові шаблони практично всіх необхідних документів – від договорів до рахунків. Їх можна друкувати й конвертувати, відправляти клієнтами через будь-який канал зв’язку. Це скорочує витрати на документообіг і запобігає виникненню помилок при оформлені замовлень, складанні рахунків тощо.
Контроль роботи менеджера з продажу
СРМ для автомийки підказує менеджеру про те, як організувати роботу з клієнтами та яку комунікацію використовувати.
-
Прогнозування прибутків
Інформація з платформи дає можливість аналізувати тривалість угод і знаходити проблеми у веденні клієнта по воронці продаж. Такі дані допомагають спрогнозувати фінансові показники в майбутньому.
-
Стимулювання персоналу
Платформа має функцію порівняння ефективності роботи членів команди. За хороші показники співпрацівнику можуть виписувати премії або сплачувати бонуси.
Автоматизація процесів значно збільшує ефективність роботи закладу.
-
-
Зменшення помилок на автомийці
Завдяки автоматизації нудних рутинних процесів скорочується кількість помилок, що виникають внаслідок людського фактора.
-
Підвищення ефективності роботи персоналу
Бітрікс24 допомагає доцільно розподілити робочі години співробітників, швидко справлятися із завданнями, що постійно повторюються.
-
Покращення якості обслуговування
При використанні системи можна отримати більше зворотного зв’язку від клієнтів. Така інформація допомагає знаходити слабкі місця бізнесу, працювати над якістю послуг і зменшувати кількість незадоволених клієнтів.
-
-
«Бітрікс24» - це не тільки CRM
Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.
Безкоштовно і необмежено!