Можливості CRM системи
Менеджери та власники автосервісів можуть вести каталог послуг та електронної документації в системі, вказувати акції й спеціальні пропозиції. Послуги розподіляють за філіями і автоматично вивантажують на сайт. У програмі зручно складати й вести розклад роботи майстрів, а також вказувати заброньований клієнтом час. Користувачі можуть бачити зайнятість співробітників, що допомагає планувати робочі години.
За допомогою CRM маркетингу можна розподіляти клієнтів за сегментами, наприклад, за маркою автомобіля, яким вони володіють, чи послугами, за якими зверталися. Програма дає можливість розсилати їм повідомлення про нові пропозиції або зміни в роботі СТО на електронну пошту, в месенджери або голосовим нагадування чи смс-повідомленням на телефон. Після проведення розсилок користувач отримує звіти, за якими визначають їх ефективність.
Через інтерфейс порталу можна проводити роботу з документами – виставляти рахунки, закривати угоди, рахувати прибуток і збитки одного чи мережі автосервісів. У системі є готові шаблони актів виконаних робіт, довіреностей, договорів, рахунків і інших документів. Також можна завантажувати власні шаблони.
CRM система для автосервісу, СТО допомагає автоматизувати продаж послуг. Ви можете налаштувати відправку необхідної інформації клієнтам, показ реклами, створення завдань для менеджерів компанії. Система також дає можливість стежити за навантаженням співробітників і аналізувати їх роботу.
У системі можна розробити лендінг або сайт. Налаштувавши роботів із замовленнями послуг в ЦРМ, встановивши віджети соціальних мереж і онлайн-чату, створюється воронка продажів.
Завдяки наскрізній аналітиці, користувач отримує інформацію про результати роботи каналів реклами і трафіку.