Для наглядного аналізу роботи операторів, керівнику корисним буде відображення динаміки комунікаційного навантаження, завантаженості по співробітникам. При проведенні аналітики в розділі CRM доступні продажі за будь-які обрані періоди, кількість нових клієнтів, успішних лідів. При цьому вказані суми угод. У вкладці Угоди є угоди, які в роботі, активні, успішно завершені, суми, назначені відповідальні. Для кожної угоди можна здійснити Дзвінок.
Для встановлення ефективності роботи оператора є лічильники по кожному співробітнику. При натисканні на співробітника відкривається інформація по його лідам, контактам, компаніям, угодам. Вклад кожного співробітника можна зобразити у вигляді загальної діаграми. Діаграми будують по будь-яким необхідним параметрам.