-
CRM для салону краси
В умовах жорсткої конкуренції ваша головна перевага – постійні клієнти. Як перетворити рідкісних гостей салону краси в постійних відвідувачів? Вам достатньо знати все про потреби клієнта і правильно використовувати цю інформацію. Вирішити ці завдання допоможе CRM для салону краси.
-
Запам'ятайте всіх своїх клієнтів
CRM - зручний інструмент для салону краси. Добре, якщо ви пам'ятаєте в обличчя своїх клієнтів. Але краще, якщо вся необхідна інформація про них буде під рукою: історія пройдених процедур, інформація про використовувані засоби по догляду, медичних протипоказань і т.д.
Записуйте в картку клієнта всі важливі відомості. Якщо звільниться фахівець, ви зможете зберегти клієнта. Вся інформація про його уподобання залишиться у вас, в
CRM «Бітрікс24», та інші співробітники зможуть її використовувати.
-
Використовуйте інформацію, щоб доставити радість клієнтам
CRM для салону краси допомагає організувати кращий сервіс для ваших клієнтів. Налаштуйте потрібні опції та система буде інформувати вас про потрібні дії.
Ви зможете вітати клієнтів зі святами, нагадувати про регулярні процедури, анонсувати відповідні конкретному клієнтові акції.
-
Залишайтеся на зв'язку з клієнтами
Телефонуйте клієнтам на мобільні або стаціонарні телефони. IP-телефонія в CRM «Бітрікс24» вже налаштована і обходиться дешевше, ніж більшість аналогічних сервісів. Всі вхідні та вихідні телефонні розмови записуються і зберігаються у картці клієнта.
Прослуховуйте їх і отримуйте додаткову інформацію та зворотний зв'язок від клієнтів.
-
«Бітрікс24» - це не тільки CRM
Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.
Безкоштовно і необмежено!