Функції та інструменти системи
ЦРМ інтегрується з сайтом, на якому розміщується форма заявки. Усі звернення автоматично направляються в систему. В програмі зберігаються контактні дані всіх клієнтів. Користувачі платформи доповнюють їх історією переговорів і угод.
У системі також доступна інформація про поточний стан угод кожного менеджера, кількість активних клієнтів і укладених договорів.
Спеціальні роботи CRM для банків складають сценарії ведення угод і можуть виявляти проблеми на будь-якому її етапі.
Система допомагає забезпечити прозорість документообігу і контроль життєвого циклу документів від створення до передачі в архів. Програма надає готові шаблони довіреностей, актів і рахунків. Створення документації не займає багато часу. До того ж знижується ризик людських помилок при оформлені паперів. Надсилати документи можна електронною поштою, в чаті або sms-повідомленні.
Платформа дає можливість складати плани продажів та звіти, розподіляти завдання серед менеджерів банку, стежити за їх навантаженням. Роботу можна вести в формі календаря, що допомагає краще організовувати робочий час.
ЦРМ для банків має маркетингові інструменти. У системі можна налаштувати email та sms-розсилки, рекламу в Google Facebook. Реклама створюється під різні сегменти клієнтів. Кожному з них роблять персональні пропозиції, що призводять до первинних і вторинних продажів.
До платформи можна підключати телефонію, що дозволяє зберігати всі дзвінки та записи розмов. Із СРМ відправляють листи клієнтам. Отримання й відкриття листа одразу фіксується.
Портал Бітрікс24 забезпечує доступ до інформації про найми, підвищення, дні народженнях, а також відсутності співробітників у зв’язку з відпусткою, лікарняним чи відрядженням. Керівництво отримує можливість стежити й контролювати статуси присутності на робочому місці. Для навчання нових співробітників і обміну корисною інформацією створюється загальна База знань.
Безкоштовна наскрізна аналітика не потребує інтеграції. З її допомогою можна зробити висновок про ефективність трафіку й окупність рекламних кампаній.
Бітрікс24 використовується для залучення, розвитку й утримання клієнтів банку. За його допомогою оформляють кредитні, депозитні й транзакцій ні продукти, керують супроводом угод згідно до закладених бізнес-процесів.