CRM для банків

СРМ для банків призначена для полегшення роботи відділів компанії, налаштування бізнес-процесів і комунікації між співробітниками. Програма допомагає не тільки ефективно управляти всіма фінансовими потоками, але й прискорювати створення і виведення на ринок нових банківських продуктів. Впровадження CRM дозволяє забезпечити персоналізований підхід до кожного клієнта. Банк покращує якість обслуговування, що призводить до росту лояльності користувачів. Система дозволяє добитися більшої ефективності діяльності банку. Її впровадження позитивно впливає на показники роботи персоналу, збільшує довіру клієнтів до банку і підвищує прибуток.

Функції та інструменти системи

ЦРМ інтегрується з сайтом, на якому розміщується форма заявки. Усі звернення автоматично направляються в систему. В програмі зберігаються контактні дані всіх клієнтів. Користувачі платформи доповнюють їх історією переговорів і угод.
У системі також доступна інформація про поточний стан угод кожного менеджера, кількість активних клієнтів і укладених договорів.

Спеціальні роботи CRM для банків складають сценарії ведення угод і можуть виявляти проблеми на будь-якому її етапі.
Система допомагає забезпечити прозорість документообігу і контроль життєвого циклу документів від створення до передачі в архів. Програма надає готові шаблони довіреностей, актів і рахунків. Створення документації не займає багато часу. До того ж знижується ризик людських помилок при оформлені паперів. Надсилати документи можна електронною поштою, в чаті або sms-повідомленні.
Платформа дає можливість складати плани продажів та звіти, розподіляти завдання серед менеджерів банку, стежити за їх навантаженням. Роботу можна вести в формі календаря, що допомагає краще організовувати робочий час.
ЦРМ для банків має маркетингові інструменти. У системі можна налаштувати email та sms-розсилки, рекламу в Google Facebook. Реклама створюється під різні сегменти клієнтів. Кожному з них роблять персональні пропозиції, що призводять до первинних і вторинних продажів.

До платформи можна підключати телефонію, що дозволяє зберігати всі дзвінки та записи розмов. Із СРМ відправляють листи клієнтам. Отримання й відкриття листа одразу фіксується.
Портал Бітрікс24 забезпечує доступ до інформації про найми, підвищення, дні народженнях, а також відсутності співробітників у зв’язку з відпусткою, лікарняним чи відрядженням. Керівництво отримує можливість стежити й контролювати статуси присутності на робочому місці. Для навчання нових співробітників і обміну корисною інформацією створюється загальна База знань.

Безкоштовна наскрізна аналітика не потребує інтеграції. З її допомогою можна зробити висновок про ефективність трафіку й окупність рекламних кампаній.
Бітрікс24 використовується для залучення, розвитку й утримання клієнтів банку. За його допомогою оформляють кредитні, депозитні й транзакцій ні продукти, керують супроводом угод згідно до закладених бізнес-процесів.
Фото Функції та інструменти системи

Фото Угоди та аналітика

Фото Вбудована телефонія

Фото Список угод

«Бітрікс24» - це не тільки CRM

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки CRM
Більш 10 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!