Кол-центр (call center): обслуговуйте клієнтів правильно

Дзвінків в офіс багато, а прибутку немає? Ваші співробітники не встигають обробляти вхідні дзвінки або роблять це погано. Якість переговорів треба контролювати, адже задоволений клієнт - головний фактор успішності бізнесу. Недостатньо набрати call–менеджерів з залізними нервами і незмінною доброзичливістю. Приймаючи вхідні дзвінки, співробітники повинні дотримуватися правила черговості, знати передісторію взаємовідносин з клієнтом, відповідати зі знанням справи, враховувати інтереси клієнта та компанії.

Як організувати Call - центр

Для управління комунікаціями з абонентами call-центрів розроблені сотні програм. Сліпий пошук комплексного рішення займе місяці. Тим часом оператори будуть працювати безсистемно, та ще й відволікатися на тестування чергових новинок. Не витрачайте гроші даремно. Автоматизуйте call-центр на базі «Бітрікс24».

Телефонія в «Бітрікс24» інтегрована з CRM, тому включає все необхідне для організації колл-центру під ключ. Не потрібно купувати дороге обладнання і ліцензії на ПЗ, прокладати мережі, наймати програмістів. Орендуйте багатоканальний міський номер, підключіть його до «Бітрікс24», та віртуальний колл-центр готовий до роботи!
Фото Як організувати Call - центр

Що таке центр обробки викликів в Бітрікс24:

  • Обробка вхідних дзвінків: приймання, сортування, облік
  • Обдзвонювання клієнтів з карток CRM
  • Переадресація вхідних дзвінків
  • Запис телефонних переговорів
  • Поповнюваний архів записів дзвінків
  • Статистика дзвінків
Фото Що таке центр обробки викликів в Бітрікс24

Автоматизація обробки дзвінків

Не втрачайте клієнтів: розподіліть навантаження між менеджерами! Враховуйте рівень підготовки співробітників, зайнятість, відпустки та перерви на обід. Якщо менеджер не встигає відповісти, виклик переадресується відповідно до правил черговості.

Якщо ніхто не взяв трубку, не біда. «Бітрікс24» відстежує дзвінки і заносить номери у клієнтську базу як «ліди» (потенційних покупців).
Фото Автоматизація обробки дзвінків в Бітрікс24

Приємні емоції замовників

Створіть враження про вашу компанію ще до початку розмови. Запишіть голосове привітання вмілого диктора, підберіть приємну мелодію очікування.

«Бітрікс24» спрощує управління комунікаціями із замовниками. Під час вхідного дзвінка картка клієнта виводиться на екран. Менеджер відразу вітається з клієнтом по імені та веде переговори з урахуванням інформації стосовно попередніх заявок, домовленостей, рахунків та покупок.
Фото Приємні емоції замовників

Контроль якості роботи менеджерів

Управляйте call-центром на основі повної та достовірної інформації. У «Бітрікс24» зберігається історія і детальна статистика дзвінків: як довго клієнт очікував відповіді, скільки часу менеджер приділив розмові з клієнтом. У звітах керівник бачить, як працює кожен менеджер і весь відділ продажів.

Записи переговорів зберігаються в «хмарі» або на локальному диску. Керівник регулярно слухає їх, виявляє недоліки сценаріїв переговорів у типових і нестандартних ситуаціях. Організовує додаткове навчання і стимулювання співробітників, вдосконалює «скрипти» і бізнес - процедури.
Фото Контроль якості роботи менеджерів

Мобільний доступ для керівників і співробітників

Створення колл-центру на «Бітрікс24» спрощує «Бітрікс24.Софтфон». Мобільний додаток для iOS і Android забезпечує voip - дзвінки та стійку роботу з базою навіть на слабких каналах.

Працює система запису розмов, забезпечується перенаправлення та утримання викликів, автоматична переадресація. Доступні онлайн: телефонна книга, записи CRM, календар, повідомлення колег. Організуйте Сall-центр без зайвих витрат на офіс, оргтехніку і меблі.
Фото Мобільний доступ для керівників і співробітників

Створіть кол центр прямо зараз

«Бітрікс24» - це не тільки кол-центр

Це все, що необхідно для організації роботи компанії. Інструменти тісно взаємопов'язані, а це означає, що вам не доведеться перемикатися між різними сервісами. Почати працювати можна відразу після реєстрації. Досить будь-якого браузера. Не потрібно встановлювати ПО. Не потрібно впроваджувати. Не потрібно вчитися, щоб освоїти.

Фото «Бітрікс24» - це не тільки кол-центр
Більш 12 000 000 компаній вже використовують Бітрікс24 Приєднуйтесь!