Розмова з клієнтом
Показ картки дзвінка менеджеру, відповідальному за клієнта
Черга обробки дзвінка
Одночасна і послідовна черга обробки вхідного дзвінка
Групова комунікація
Перенаправлення дзвінка між співробітниками
Записи розмов і звіти
Збереження запису дзвінка в CRM і стандартних звітах
Ми максимально спростили створення інтеграцій з вашою телефонією
1. всього 4 методи REST
Новий API для телефонії включає всього 4 методи та одну подію! Можна вивчити за 15 хвилин!
2. OAuth не потрібен!
Замість складного механізму аутентифікації можна використовувати вебхукі до призначених для користувача паролями!
3. Будь-які сценарії
Поступово ускладнюйте сценарії інтеграції від базових до найскладніших!
Базовий сценарій інтеграції
Всього один метод REST API
Додайте вхідний вебхук для методу telephony.externalcall.register
Автодовідка для розробника
При додаванні вебхука, Бітрік24 підкаже параметри і дасть уже готовий URL для виклику з боку вашої телефонії. Більше нічого не потрібно!
Автоматичне створення ліда
Якщо вхідний номер не записаний в CRM, то Бітрікс24 автоматично створить лід і метод поверне його ідентифікатор!
Автоматичний пошук клієнтів у CRM
Якщо відповідний лід, контакт або компанія є в CRM, то метод повідомить про це вам!
<?php |
Будь-яка логіка черги!
Всього два методи REST API
Додайте вхідні вебхуки для методів telephony.externalcall.show и telephony.externalcall.hide
Будь-який принцип обробки черги
Показуйте картку дзвінка за потрібне користувачам одночасно або по черзі, викликаючи вебхук telephony.externalcall.show, і сховайте картки в потрібний момент за допомогою telephony.externalcall.hide
<?php |
Дзвінки прямо з CRM!
Всього одна подія REST API
Додайте вихідний вебхук для події OnExternalCallStart
Користувач натискає на дзвінок прямо в Бітрікс24
Коли користувач натисне на телефонний номер клієнта прямо в інтерфейсі Бітрікс24, вебхук повідомить номер вихідного дзвінка вашої АТС
Запускайте дзвінок!
Вам залишиться тільки запустити вихідний дзвінок на стороні вашої телефонії!
вкажіть url вашого обробника в налаштуваннях вихідного webhook |
Дані про дзвінки прямо в інтерфейсі CRM!
Всього один метод REST API
Додайте вхідний вебхук для методу telephony.externalcall.finish
Просте додавання дзвінка
Коли розмова завершена, викличте вебхук, вказавши дані досконалого дзвінка - тривалість і статус
Зберігання та прослуховування записів у Бітрікс24
Ви можете дати посилання на запис дзвінка і Бітрікс24 автоматично завантажить його в CRM!
Стандартні звіти з телефонії
Можна навіть вказати вартість дзвінка, щоб користувачі могли оптимізувати свою роботу!
<?php |
Прочитайте документацію та подивіться готовий приклад створення локального застосунку