Застосунок Інтеграції Бітрікс24 з маркетплейсом Rozetka допоможе вирішити два глобальних завдання:
1) Управляти каталогом товарів на Маркетплейсі Rozetka (вивантажити товари та оновлювати інформацію про ціни, наявність товарів);
2) Управляти замовленнями з Розетки в CRM Бітрікс24 (завантажити замовлення в CRM та в подальшому синхронізовувати їх статуси).
Таким чином більшість рутинної роботи менеджера буде буде виконувати цей Застосунок.
Тепер детальніше про можливості Застосунку.
1. Управління каталогом товарів
1.1. За допомогою Застосунку ви зможете:
отримати файли експорту у форматі XML відповідно до вимог Rozetka.ua;
налаштувати автоматичну генерацію файлів експорту за графіком;
проводити ручну генерацію вивантаження товарів і структури каталогу;
налаштовувати відбір товарів для вивантаження за розділами, значеннями властивостей та цінами товарів;
вказувати відповідності розділів вашої CRM та розділів Rozetka.ua, для прив’язки до них товарів;
після проходження модерації від Rozetka.ua ваші товари з’являться на торговому/рекламному майданчику.
1.2. Особливості Застосунку в частині вивантаження товарів на Розетку:
даний застосунок дає можливість прив’язати структуру каталогу CRM до структури каталогу майданчика агрегатора, на який відбувається вивантаження;
автоматичний експорт каталогу товарів виконується через REST API запити до вашого хмарного Бітрікс24 з періодичністю один раз на 6 годин, раз на день, раз на тиждень, раз на місяць;
автоматичний експорт каталогу товарів не сповільнює інтерфейс вашого Бітрікс24;
модуль має зручний інтерфейс.
2. Управлінням замовленнями з Розетки у CRM Бітрікс24
Застосунком передбачені наступні сценарії роботи з замовленнями Розетки:
Автоматичне вивантаження замовлень з Rozetka в Угоди CRM Бітіркс24.
При оформленні Покупцем нового замовлення на Rozetka – воно автоматично вивантажується в Угоди Бітрікс24 з усією інформацією.
Передача інформації про клієнта та про товари в замовленні.
Модуль формує структуру окремої воронки продаж.
При цьому використовуються сутності Контакт-Угода-Товари угоди.
Контактні дані Покупця із замовлення передаються в новий Контакт Бітіркс24.
Усі наступні замовлення даного клієнта будуть прив'язані до даного контакту в Бітрікс24.
Замовлення, служби доставки, оплати, коментарі - формують нову угоду в Бітрікс24.
Інформація про товари прикріплюється до Угоди.
Вказана структура дозволяє типовими звітами Бітрікс24 проводити аналітику продаж, формувати маркетингові активності за покупцями.
Двостороння синхронізація статусів замовлення.
Коли менеджер починає працювати із замовленням та змінює статуси в Бітрікс24, то відбувається синхронізація статусів із Rozetka.
При зміні в угоді значення поля "статус для Розетка" автоматично відбудеться вивантаження змін в Rozetka.
Автоматично працює і зворотній обмін статусами.
В угоді відобразяться усі зміни замовлень в Rozetka (отримання замовлення в відділенні служби доставки, оплата, відміна, проблема)
Синхронізація Комунікації з клієнтом.
Зміни коментарів до замовлення в Бітрікс24 – відображаються в Rozetka. Передача контактного номера дозволяє робити дзвінки з Бітрікс24 (при додатковому налаштуванні телефонії). Таким чином уся комунікація із покупцем відбувається з картки клієнта.
Синхронізація закриття замовлень.
Типові виграшні статуси замовлень Розетка – переведуть Вашу угоду в виграшний статус CRM Bitrix24.
Типові статуси скасування замовлень Розетка – переведуть Вашу угоду в програний статус.
Для ручного керування розподілом успішних замовлень передбачено роботу через роботизації.
При автоматичному отриманні змін по замовленні з Rozetka, або при ручній зміні угоди через поля “статус для Розетка” – Роботизація Бітрікс24 та Бізнес-процеси Бітрікс24 можуть переводити угоду в будь-який необхідний Вам статус.
Ми активно працюємо над вдосконаленням застосунку та випускаємо регулярні оновлення.
Якщо у вас виникли якісь труднощі з Застосунком, або у вас є ідеї як зробити його кращим – пишіть нам marketplace@wise-solutions.com.ua
Версія 1
Застосунок Інтеграції Бітрікс24 з маркетплейсом Rozetka допоможе вам: управляти каталогом товарів на Маркетплейсі Rozetka (вивантажити товари та оновлювати інформацію про ціни, наявність товарів); управляти замовленнями з Розетки в CRM Бітрікс24 (завантажити замовлення в CRM та в подальшому синхронізовувати їх статуси). Таким чином більшість рутинної роботи менеджера буде буде виконувати цей Застосунок.
Підтримка Модуля здійснюється електронною поштою marketplace@wise-solutions.com.ua
У листі обов’язково вкажіть максимально детальний опис проблеми, дії які викликали цю проблему. Скріншоти вітаються.
Графік роботи підтримки та реакція на звернення.
Служба підтримки працює в робочі дні з 9:00 до 18:00.
Час реакції на звернення – до 48 годин.
Установити застосунок ви можете двома способами: скориставшись кнопками на цій сторінці “Купити”, “Спробувати” (далі потрібно буде авторизуватись на вашому порталі), або безпосередньо з вашого порталу – в меню перейдіть Карта сайту – Маркет –Всі застосунки, знайдіть застосунок за назвою, далі слідуйте інструкціям.
1. Проведіть налаштування вивантаження товарів на Розетку:
Вкажіть налаштування магазину для вивантаження та налаштування відбору товарів.
Вкажіть періодичність автоматичних обмінів.
Вкажіть відповідності розділів каталогу CRM розділам Rozetka.ua.
Проведіть ручне вивантаження та перевірте результат вивантаження модулем.
Встановіть в особистому кабінеті Rozetka.ua шлях до файлу вивантаження рівним "персональне посилання".
2. Підключіться до кабінету Розетки
Перейдіть до “Налаштування обміну замовленнями” та заповніть поля “Логін” та “Пароль” від Розетки, після чого натисніть “Зберегти налаштування”
(при необхідності почніть ручний обмін замовленнями з Розеткою, натиснувши “Запустити обмін замовленнями вручну”).