Asterisk
Застосунок дозволяє підключити Вашу АТС на базі Asterisk.
Доступні наступні функції:
- Розумна переадресація
- Переведення дзвінка на іншого співробітника
- Вспливаюча картка під час дзвінка
- Дзвінки із кліком з картки клієнта
- Запис розмов
- Автостворення ліда із дзвінка (якщо новий)
- Логування дзвінків у картці клієнта
- Контроль втрачених дзвінків
- Статистика
Як працює:
- Для звершення дзвінка - необхідно в картці клієнта натиснути кнопку виклику, і буде ініційований вхідний дзвінок на телефон співробітника. Після підняття слухавки почнеться дозвін до клієнта.
- Під час дзвінка буде відображатися спливаюча картка з даними клієнта, з можливістю переходу в картку цього клієнта.
- Після завершення розмови дзвінок буде доданий у картку клієнта, з яким була розмова.
Скільки це коштує:
- Вартість залежить від кількості користувачів: до 3-х користувачів – 360 грн/міс, до 10-ти користувачів – 720 грн/міс, до 25-ти користувачів – 1080 грн/міс, до 50-ти користувачів – 1800 грн/міс.
- Тарифікується тільки використання особистого кабінету Telefum24. У рамках одного особистого кабінету може бути підключено кілька інтеграцій та кілька порталів Бітрікс24 або інших CRM систем. Додаткова плата не стягується.
Посилання:
Версія 1
Інтеграція Бітрікс24 з телефонами на базі Asterisk.
Наші контакти:
Веб-сайт:
telefum24.comEmail:
info@telefum24.ruТелефон: +38(044)229-29-31
Опис підключення Asterisk
Адміністратору потрібно:
- Встановити цей застосунок
- Зареєструвати особистий кабінет на сайте online.telefum.com. Як логін ввести адрес електронної пошти адміністратора Бітрікс24
- В особистому кабінеті Telefum24 додати CRM Bitrix24
- Встановити програмне забезпечення на Asterisk/FreePBX
- В особистому кабінеті Telefum24 обрати співробітників, що будуть працювати з телефонією
- Виконати зіставлення внутрішніх номерів співробітників
- Налаштувати правила автостворення клієнтів