Інтеграція Ringostat і Бітрікс24.CRM дозволяє створити єдину екосистему для продуктивної роботи відділів маркетингу і продажів. Вона відноситься до нового покоління інтеграцій Ringostat, в основі яких - гнучкість. Ви самі ставите умови створення угод, контактів і завдань, а також обираєте, які дані будуть передаватися з Ringostat і в яке поле CRM.
Інтеграція повністю підлаштовується під потреби і особливості вашого бізнесу, і при необхідності - змінюється разом з ним.
Інтеграція Ringostat і Бітрікс24.CRM - максимум продуктивності, мінімум ручної роботи:Автоматичне створення угод, контактів і завдань - за фактом дзвінка або згідно із заданими вами умовами. Менеджер не витрачає час на рутинні дії та може більше уваги приділити безпосередньо продажу. Виключається людський фактор - співробітник нічого не забуде і не переплутає.
Аудіозаписи розмов автоматично прикріплені до угод. Їх прослуховування дозволяє не тільки контролювати і підвищувати рівень обслуговування клієнтів, але також розуміти причини програних угод і працювати над ними.
Вся інформація про рекламне джерело дзвінка — аж до ключового слова - в картці операції в CRM. Ви знаєте, яка реклама дійсно працює та приводить зацікавлених клієнтів, і можете зосередитися на ній, відкинувши неефективні канали та кампанії.
Максимум інформації про абонента ще до відповіді на дзвінок. Віртуальний аналітичний асистент Ringostat Insider покаже, з якої реклами перейшов користувач і за яким ключовим словом, як часто він буває на вашому сайті, які сторінки переглядав і з якою подзвонив зараз. Це дозволяє розуміти потреби клієнта і підвищує ймовірність апсейла.
Перехід в угоду або контакт клієнта одним кліком прямо під час дзвінка. Не потрібно чекати завершення розмови і довго шукати потрібну інформацію в CRM - розширення Ringostat Smart Phone підтягне посилання на контакт і угоду автоматично. Ви бачите, хто дзвонить і можете звертатися до поточного клієнта відразу по імені.
Дзвінки одним кліком з будь-якої сторінки браузера — за допомогою розширення Ringostat Smart Phone. Більше не потрібно копіювати номер телефону з сайту або вводити його вручну в програму для обдзвону.
"Розумна" переадресація на відповідального менеджера — якщо дзвонить лід, уже заведений у CRM, система автоматично з'єднує його з менеджером, який спілкувався з ним раніше. Якщо відповідальний працівник не приймає дзвінок (немає на місці, зайнятий), на нього автоматично ставиться завдання.
Версія 1
Інтеграція Ringostat і Бітрікс24.CRM дозволяє створити єдину екосистему для продуктивної роботи відділів маркетингу та продажів. Вона відноситься до нового покоління інтеграцій Ringostat, у основі якої - гнучкість. Ви самі ставите умови створення угод, контактів і завдань, а також обираєте, які дані будуть передаватися з Ringostat і в яке поле CRM.
Якщо у вас виникають будь-які труднощі або питання, пов'язані з інтеграцією — пишіть на helping.integration@gmail.com.
Служба технічної підтримки сервісу реагує на звернення менше, ніж за 6 хвилини і готова допомогти, і відповісти на питання кожен будній день з 09:00 до 18:00 за київським часом, крім святкових чи неробочих днів за законодавством України.
Обов'язкова умова підключення інтеграції Ringostat і Бітрікс24.CRM — наявність активних акаунтів у обох системах.
Для використання застосунку необхідно мати акаунт в сервісі Ringostat. Ознайомитися з можливостями та вартістю цього сервісу ви можете перейшовши за посиланням: https://ringostat.com.
У лівому бічному меню особистого кабінету Ringostat оберіть розділ "Інтеграції";
Знайдіть у списку готових інтеграцій Бітрікс24.CRM і перейдіть до підключення;
Заповніть всі обов'язкові поля і активуйте інтеграцію.
Інтеграція Бітрікс24.CRM і Ringostat Smart Phone підключається автоматично — для цього потрібно встановити відповідне розширення для Chrome і авторизуватись в ньому як користувач Ringostat.
Детальна покрокова інструкція підключення інтеграції Ringostat і Бітрікс24.CRM — в базі знань Ringostat.