Застосунок дозволяє зручно заповнювати поля у CRM, які основані на залежних універсальних списках, та зменшити вірогідність помилки при заповненні полів у картках.
- Ви самі налаштовуєте необхідні поля
Ви можете створити унікальні поля із випадаючими списками та обирати необхідні значення у картці ліда\контакта\компанії\угоди.
- Зменшити вірогідність помилки при заповненні полів у картках
Більше не потрібно гортати список, де безліч варіантів та створювати неіснуючі комбінації. Для кожної групи окремий список.
- Більше можливостей для сегментації
Створюйте сегменти ще по декільком ознакам, щоб покращити ефективність своєї реклами та підвищити повторні продажі.
- Додайте більше автоматизації до вашої CRM
Можливості застосунку дозволять поліпшити якість заповнення картки у CRM та подальшої комунікації з вашими клієнтами.
Відеоінструкція, як користуватися нашим застосункомЯк це працює?
1. Створюємо списки у розділі “Співробітники”
Списки → Додати список

2. Після створення списку, налаштовуємо поля у ньому
Кнопка “Дії” → “Налаштувати поля”
Зазначаємо поля, до яких потім будемо прив'язувати значення

3. Потім у списку створюємо значення (елемент) через кнопку “Додати”.
Вказуємо назву та прив`язуємо до списку (завдяки полям, які ви налаштували у пункті 2)

4. Далі необхідно у розділі CRM додати поля, які відповідають вашим спискам
CRM → Налаштування → Налаштування форм і звітів → Поля користувача → Налаштувати поле → Вказуємо назву та тип “Прив'язка до елементів інф. блоків” → Тип інфоблоку “Списки” → поруч з`явиться поле, де ви обираємо створений список
Важливо: налаштувати поля в CRM потрібно для кожного створеного вами списку окремо



5. Переходимо у застосунок “Залежні поля” і додаємо поле
Вписуємо назву → обираємо “Тип” (лід\контакт\компанія\угода) - обираємо залежні поля (які ви створили) → тиснимо “Зберегти”

6. У картці угоди тисните “Обрати поле” та обираєте створене вами у застосунку
*Застосунок дозволяє створювати необмежену кількість залежних полів
Тепер можете користуватися полями та обирати необхідні комбінації
Приклад використання:
Наприклад, ви займаєтесь продажем телефонів 5ти різних брендів, де є по 10 моделей кожного бренду
Завдяки застосунку, менеджер зможе обрати бренд телефону та із випадаючого списку вибрати необхідну модель. Моделі будуть відповідати марці, менеджер точно не помилиться
З нашим застосунком заповнювати інформацію у картках лідів та угод просто – обирайте необхідні значення, без самостійного вписування
Ще корисні застосунки від Prime Lab:






Версія 1
Застосунок дозволяє зручно заповнювати поля у CRM, які основані на залежних універсальних списках.
+38 (099) 636 5 888
+38 (097) 680 7 515
info@primelab.сom.ua
Час роботи технічної підтримки: 9:00 – 17:00 GMT (10:00 – 18:00 за київським часом).
Час реакції на звернення: 24 години.
Вихідні дні: субота та неділя.