Контроль обробки лідів та угод

Додайте нові можливості в свій Бітрікс24. Встановіть готові застосунки з каталогу.

Скріншоти
Як часто менеджер зв'язується з потенційним клієнтом на наступний день, тиждень або взагалі не зв'язується з ним?

Наш застосунок допоможе контролювати час, який клієнт чекав на дзвінок від вашої компанії, а також підвищить рівень відповідальності співробітників, щоб не втрачати нових клієнтів.

З нашим застосунком ви:

  • Будете точно знати, скільки потрібно було час, щоб обробити лід. А далі аналізуйте та покращуйте цей показник.
  • Потенційний клієнт не встигне знайти конкурентів. Контролюйте швидкість реакції на нове звернення у CRM.
  • Бачите скільки було програно угод за день\неділю\тиждень. Виявляйте причини відмови від покупки та працюйте над збільшенням кількості успішних.
  • Покращите свій сервіс. Менеджери будуть більш відповідально працювати з лідами, а потенційні клієнти помітять вчасну реакцію та небайдужість вашої компанії.
Функції застосунку:

  • Автоматичне створення полів у картках лідів, куди автоматично вносяться дані про дату та час обробки ліда при переході на потрібний статус.
  • Ви самі обираєте статус, який свідчить про обробку.

  • Ви будете знати точну дату переходу ліда на інший статус  та скільки часу з потенційним клієнтом не контактували.

  • Вам буде відома дата програшу угоди, що дозволить за допомогою фільтру переглянути скільки угод було програно за період.
  • Шукати дані легко! Вони прямо у картці ліда та угоди разом з усією важливою інформацією.


Ще корисні застосунки від Prime Lab:












Версія 1
Якщо ви не знаєте скільки часу проходить з моменту, коли потенційний клієнт потрапив до вашої CRM до першого контакту з ним, то вам допоможе наш застосунок.
Він дозволить контролювати швидкість обробки лідів та кількість програних угод за період.

+38 (099) 636 5 888
+38 (097) 680 7 515

info@primelab.сom.ua

Час роботи технічної підтримки: 9:00 – 17:00 GMT (10:00 – 18:00 за київським часом).
Час реакції на звернення: 24 години.
Вихідні дні: субота та неділя.

Інструкція по встановленню:

Для лідів:

1. Встановіть застосунок з маркетплейсу на ваш портал.
2. Відкрийте його на порталі  → оберіть статус ліда на якому буде фіксуватися дата та час обробки  → збережіть.

Зверніть увагу, що доступні всі етапи ОКРІМ початкового та успішно сконвертованих або програнних\не якісних.



3. Тепер при переході ліда на цей статус будуть автоматично заповнюватись поля “Дата обробки” та “Час обробки” (у хвилинах).

Для угод:

1. Після встановлення застосунку в угодах автоматично буде створено поле “Дата програшу”, яке заповнюється при переході угоди на програшну стадію.

Додаткових налаштувань не потребує.

Щоб налаштувати застосунок необхідні права: CRM, Користувачі
Доступно на тарифах “Стандартний” та “Професійний”.