Версія 1
Наш застосунок дозволить відстежувати та контролювати реакцію менеджерів на пропущені дзвінки та підвищити рівень сервісу в компанії та не прогавити замовлення.
+38 (099) 636 5 888
+38 (097) 680 7 515
info@primelab.сom.ua
Час роботи технічної підтримки: 9:00 – 17:00 GMT (10:00 – 18:00 за київським часом).
Час реакції на звернення: 24 години.
Вихідні дні: субота та неділя.
Встановлення:1. Завантажте застосунок з Бiтрiкс24.Маркет.
2. Відкрийте застосунок на вашому порталі та зробіть налаштування.
3. Вкажіть
ID Чату. Знайти його легко:
- Відкрийте потрібний чат та у полі для вводу повідомлення напишіть “/getDialogId” та натисніть “Відправити”.

- У правому верхньому кутку екрану з`явиться номер. Його потрібно скопіювати та вставити у відповідне поле застосунку.
Кількість чатів, які можно додати у застосунку необмежена
4. Далі оберіть відділ вашої компанії. Після того як ви оберете відділ - автоматично обираються співробітники, які є у цьому відділі. Саме їм будуть надходити повідомлення про пропущені дзвінки.

5. Або навпаки - ви можете обрати співробітників, які будуть отримувати повідомлення, а відділи обираються автоматично.
Зверніть увагу, що це не означає, що усі співробітники у цьому відділі будуть отримувати повідомлення. Їх отримуватимуть лише ті, кого ви обрали.
6. Після завершення налаштувань - натисніть
“Зберегти”. Після чого, застосунок почне свою роботу.
P.S. Для роботи застосунку потрібно щоб було увімкнено створення лідів в налаштуваннях телефонії.