Пропущені дзвінки

Додайте нові можливості в свій Бітрікс24. Встановіть готові застосунки з каталогу.

Скріншоти
Як часто у вашій компанії менеджери не реагують на пропущений дзвінок?

Наш застосунок дозволить відстежувати та контролювати реакцію менеджерів на пропущені дзвінки та підвищити рівень сервісу в компанії та не прогавити замовлення.


Що може наш застосунок?

  • Миттєво відправляє повідомлення у спільний чат менеджерів (чи будь-який інший чат) про пропущений дзвінок.

  • Відправляє повідомлення кожному вибраному співробітнику особисто.
  • У повідомленні завжди є посилання на картку клієнта в базі.

Що зміниться з нашим застосунком?

  • Пришвидшиться реакція на пропущений дзвінок, а значить клієнту не доведеться довго чекати на вашу консультацію.
  • Посилання на картку клієнта у повідомленні дозволить співробітнику не витрачати час на пошуки контакту у базі та зателефонувати клієнту в один клік., адже картка клієнта відразу буде у повідомленні.
  • Простіше контролювати якість сервісу. Він також може отримувати повідомлення про пропущені дзвінки і контролювати швидкість реакції менеджера та аналізувати причини відмови від покупки.

Ще застосунки від Prime Lab:











Версія 1
Наш застосунок дозволить відстежувати та контролювати реакцію менеджерів на пропущені дзвінки та підвищити рівень сервісу в компанії та не прогавити замовлення.

+38 (099) 636 5 888
+38 (097) 680 7 515

info@primelab.сom.ua

Час роботи технічної підтримки: 9:00 – 17:00 GMT (10:00 – 18:00 за київським часом).
Час реакції на звернення: 24 години.
Вихідні дні: субота та неділя.

Встановлення:

1. Завантажте застосунок з Бiтрiкс24.Маркет.
2. Відкрийте застосунок на вашому порталі та зробіть налаштування.
3. Вкажіть ID Чату. Знайти його легко:
  • Відкрийте потрібний чат та у полі для вводу повідомлення напишіть “/getDialogId” та натисніть “Відправити”.

  • У правому верхньому кутку екрану з`явиться номер. Його потрібно скопіювати та вставити у відповідне поле застосунку.
Кількість чатів, які можно додати у застосунку необмежена

4. Далі оберіть відділ вашої компанії. Після того як ви оберете відділ - автоматично обираються співробітники, які є у цьому відділі. Саме їм будуть надходити повідомлення про пропущені дзвінки.



5. Або навпаки - ви можете обрати співробітників, які будуть отримувати повідомлення, а відділи обираються автоматично.

Зверніть увагу, що це не означає, що усі співробітники у цьому відділі будуть отримувати повідомлення. Їх отримуватимуть лише ті, кого ви обрали.

6. Після завершення налаштувань - натисніть “Зберегти”. Після чого, застосунок почне свою роботу.

P.S. Для роботи застосунку потрібно щоб було увімкнено створення лідів в налаштуваннях телефонії.