Список незакінчений. Якщо чогось не побачили або щось «болить» - пишемо сюди:
1. Активіті: Отримати рахунки. Опис як налаштувати тут.
Спойлер: вирішує «біль» незв'язаності рахунків і угод. Тепер ви УСІ рахунки візьмете під контроль у дизайнері бізнес-процесу.
За його допомогою ви зможете побачити та підняти в бізнес-процесі на Угоді всі рахунки, які не сплачені за даним контрагентом, і далі продовжити роботу по їх «дотисканню» по даному бізнес-процесу.
2. Активіті: Отримання даних Завдання.
Активіті дозволяє повернути відомості за вказаним ID задання про відповідального, дату і час завершення, крайній термін, користувача, який завершив завдання, факт закриття завдання, факт протермінування завдання.
Дію зручно застосовувати в тому випадку, якщо потрібно продовжити виконувати дії бізнес-процесу після постановки завдання й на певному етапі бізнес-процесу розуміти статус виконання поставленого завдання.
3. Активіті: Відправлення повідомлень в персональний чат.
Задача даного активіті - відправляти повідомлення з бізнес-процесу в персональний чат порталу Бітрікс24 вашої компанії. Таким чином, ви не перевантажує сповіщення у «дзвіночку» і відправляєте необхідні повідомлення в чат співробітнику, а він бачить, як з браузера, так і з мобільного застосунку, де потрібно його підключення.
Вирішувана «біль»: в чаті ви точно «дотиснете» на конкретному етапі БП свого співробітника, бо на сповіщення в «дзвіночку» реагують слабкіше, ніж на повідомлення в чаті.
Просто напишіть в Дії «Шановний, якщо до 11 години ранку Ви це не зробите, то я ...» і ви гарантовано побачите, що ваше повідомлення в чаті побачили, перейшли на Завдання / Лід / Угоду та відпрацювали питання.
4. Активіті: Відправлення повідомлень в груповий чат
У компанії є груповий чат менеджерів для обговорення нових Угод (або Лідів).
Можна налаштувати бізнес-процес, щоб в цей чат надсилати повідомлення про надходження Ліда, закриття Угоди і т.д.
Коли у вас на кожне джерело Ліда є своя група, ви можете відправляти повідомлення в чат конкретної групи, щоб прискорити обробку Лідів за даним джерелом і тримати такі Ліди під особливим контролем.
Вирішуваний «біль»: Точний і жорсткий удар на обговорення того Ліда / Угоди, які вимагають особливої уваги.
Активіті працюють на порталах, які підтримують Бізнес-процеси.
Для вашої зручності ми підготували короткий опис активіті / роботів на сторінці:
https://pinall.ru/lp/base-business-processes/
Детальний опис налаштування по кожному активіті тут:
https://pinall.ru/integrations/baza-activity-dlya-biznes-processov-bitrix24-pinol/
Дані активіті ми надаємо безкоштовно всім клієнтам Пінол.
Особливо ми вдячні тим клієнтам, які з нами вже багато років і пропонують різні ідеї з розвитку всієї лінійки застосунків.
Для налаштування активіті потрібні права адміністратора на портал.
Якщо вам потрібна допомога в підключенні наших бізнес-процесів, ви можете пройти безкоштовний аудит вашого порталу, щоб ми могли підказати, де краще поставити наші активіті на ваш портал: https://www.pinall.ru/sale/besplatnyy-audit-raboty-kompanii-v-bitrix24/
Версія 2
У цьому релізі PINKIT ми додали актівіті отримання даних про дзвінок, що дає можливість отримати дані про статус дзвінка.
Версія 1
Мы собрали востребованные действия (activity) пользователя для бизнес-процессов в одном приложении. Расширьте функционал дизайнера бизнес-процессов вашего Битрикс24 с помощью данного набора активити.
Уже сейчас мы запустили следующие активити:
1. Активити: Получить счета. С помощью которого Вы сможете увидеть и поднять в бизнес-процессе Сделке все счета, которые не оплачены по данному контрагенту и далее продолжить работу по дожиму их по данному бизнес-процессу.
2. Активити: Получение данных задачи
Для тех задач, где надо извлечь сведения из задачи, например, дату окончания.
3. Активити: Отправка уведомлений в персональный чат
Задача данного активити — отправлять сообщения из бизнес-процесса в персональный чат портала Битрикс24 вашей компании. Таким образом Вы не перегружаете уведомления в колокольчике и пишите требуемые уведомления в чат сотруднику, а он видит как с браузера, так и с мобильного приложения где требуется его подключение.
4. Активити: Отправка уведомлений групповой в чат
Задача данного активити — отправлять сообщения из бизнес-процесса в групповой чат Битрикс24.
Например, в компании есть групповой чат менеджеров для обсуждения новых сделок. Можно настроить бизнес-процесс, чтобы в этот чат отсылать сообщения о поступлении Лида, закрытии сделки.
Підтримка рішення здійснюється через створення теми на нашому форумі.
Якщо ви не зареєстровані на нашому сайті – потрібна реєстрація.
Усі звернення ми обробляємо в темах день у день, даючи відповідь за кожною темою. Якщо ви пошуком знайшли схожу тему, то можете прямо в ній продовжити опис проблеми, якщо вона присутня на вашому порталі.
Для зручності ми підготували короткий опис актівіті / роботів на сторінці:
https://pinall.ru/lp/base-business-processes/
А докладний опис налаштування тут
https://pinall.ru/integrations/baza-activity-dlya-biznes-processov-bitrix24-pinol/
Щоб встановити застосунок достатньо зайти в розділ Застосунки на своєму порталі, знайти в пошуку «Пінол» і встановити на свій портал.
Для зручності ми підготували короткий опис актівіті/ роботів на сторінці:
https://pinall.ru/lp/base-business-processes/
А докладний опис налаштування тут
https://pinall.ru/integrations/baza-activity-dlya-biznes-processov-bitrix24-pinol/