ОПИС
Використовуєте для роботи з клієнтами блок «Завдання» у зв'язці з CRM? Чудово! Але проблема в тому, що активно працюючи з завданнями, менеджери часто порушують терміни або зовсім забувають обробити Лід або Угоду. Звісно, це негативно впливає на виручку компанії: в той час, як ваш менеджер забув опрацювати завдання, клієнт просто піде до конкурента.
Для таких випадків ми розробили застосунок «Автоматичне отримання даних із завдань по сутності CRM Бітрікс24»
ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАСТОСУНКУ МОЖНА ОТРИМАТИ НАСТУПНІ ДАНІ:
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ:
налаштування даного робота, відбуваються через режим «Редагування» в дизайнері бізнес-процесів.
Тарифи на Пінкіт викладені тут.
Зверніть увагу на кейси Пінол, де ми ділимося реальними проектами використання платформи Пінкіт для різних тематик ведення бізнесу.
Важливо! Перед установкою переконайтеся, що ваш портал має можливість автоматизації за допомогою роботів і бізнес-процесів (тарифні плани:«Команда», «Компанія» або «Корпоративний портал»).
Спробуйте й інші наші застосунки:
Версія 1
Застосунок на платформі PINKIT допоможе керівнику легко контролювати роботу менеджерів: бачити на якій стадії знаходиться спілкування з клієнтом і розуміти, чому затягнулася робота по угоді.
Якщо наш застосунок не закрив ваш біль, то подивіться список наших застосунків, спробуйте їх для вирішення своїх завдань.
Техпідтримка застосунку надається на форумі сайту Пінол.
ФОРУМ ДЛЯ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ
Якщо ви помітили проблему з роботою застосунку або маєте пропозицію щодо його доопрацювання, створіть тему на нашому форумі.
ПЕРЕЙТИ НА ФОРУМ
ВИ НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНІ НА ФОРУМІ?
Щоб створити нову тему на форумі, вам необхідно буде зареєструватися на сайті Пінол.
Щоб встановити застосунок з вашого порталу Бітрікс24, перейдіть в розділ "Застосунки".
В рядку пошуку введіть Pinall і серед знайдених застосунків оберіть потрібний для установки на ваш портал (кнопка "Переглянути").
У вікні, що відкриється, натисніть кнопку «Встановити» і відзначте галочками пункти «Я ознайомлений та згоден з ліцензійною угодою» і «Я ознайомлений та згоден з політикою конфіденційності».
Налаштування робота відбувається через режим Редагування в дизайнерi бізнес-процесів.
=> Детальніше про те, як використовувати застосунок і його налаштувати, читайте в статтях:
=> Автоматичне додавання даних із завдань по сутності CRM Бітрікс24