Phonet – це більше, ніж Ви очікуєте від телефонії.
Це сервіс Віртуальної АТС, який об'єднує Програму нового покоління для бізнес-телефонії з аналітикою, звітами, журналами та записом дзвінків; ip-зв'язок для комп'ютерів та мобільних; сервіси для діджитал - кнопку замовлення зворотнього дзвінка для сайтів (CallCatcher) та відслідковування ефективності онлайн та традиційної реклами (Call-Tracking).
Після встановлення модулю інтеграції телефонії, та об'єднав Вашу Віртуальну АТС Phonet та Бітрікс24 Ви також зможете:
Приймати вхідні дзвінки прямо у CRM:- При дзвінку від нового або існуючого клієнта на екрані буде з'являтись його картка з CRM
- Вхідні дзвінки автоматично направляються на відповідального співробітника, якого закріплено за контактом у Бітрікс24
Телефонувати з CRM:- Набирати номер телефону одним кліком по ньому (Click-to-Call)
Опрацьовувати дзвінки у Bitrix24:- При дзвінках, включно з пропущеними, будуть автоматично створюватись ліди
- Всі розмови, вхідні та вихідні, будуть записуватись та автоматично прикріплюватись до карток контактів
Вести аналітику (включно з рекламною) и та облік дзвінків у CRM:- Ви зможете побудувати платформу для наскрізної аналітики, адже при кожному дзвінку з системи Phonet Call-Tracking та Кнопки зворотнього дзвінку — віджету CallCatcher у Бітрікс24 будуть передаватися UTM-мітки (utm_source, utm_medium, utm_campaign, utm_content, utm_term), Google Client ID, IP-адреса клієнта, Referer, рекламний номер
- Також всі дзвінки передаються у Журнал дзвінків та статистику роботи співробітників у Бітрікс24
Дивіться деталі на нашому сайті
Версія 9
Інтеграція з Віртуальною АТС Phonet включає:
- Впливаючу картку клієнта в CRM системі
- Направлення дзвінка на відповідального співробітника
- Набор кліком по номеру телефону
- Прикріплення дзвінків у картку клієнта
- Прикріплення UTM-міток, Google Client ID та інших параметрів у картки контактів
Версія 8
Интеграция с Виртуальной АТС Phonet, теперь включает:
- всплывающую карточку клиента;
- направление звонка ответственному сотруднику;
- набор в клик по телефону;
- Показ имени звонящего на дисплее телефона.
Якщо Вас цікавить підключення послуги від Phonet, напишіть нам, будь-ласка, на пошту:
info@phonet.com.ua.
Якщо Ви вже наш клієнт, і у Вас є питання стосовно інтеграції, зверніться, будь-ласка, в нашу технічну підтримку на пошту:
s@phonet.com.uaГодини роботи техпідтримки:
пн. - пт. 8:00 - 20:00; сб. - вс. 9:00 - 18:00
Телефонуйте нам безкоштовно:
0 800 218 500
Для встановлення рішення необхідно:
- Встановити застосунок на Вашому порталі Bitrix24.
- Увійти до особистого кабінету Віртуальної АТС з правами адміністратора, перейти у розділ "Налаштування" - "Інтеграції" - Блок "Bitrix24 2.0" - клікнути "Додати". Після цього - виконати налаштування підключення у відповідності з інструкціями у даному розділі.