З думкою про своїх клієнтів та з метою автоматизації їх рутинних процесів, компанія «Обліксофт» створила застосунок «НоваПошта Контроль24». Застосунок синхронізує CRM Бітрікс24 з API Нова Пошта.
Як це працює?
Номер товаро-транспортної накладної фіксується у вашій CRM Бітрікс24. Далі CRM періодично синхронізується з АРІ Нова Пошта, отримує данні про місцеперебування товару і, на основі цих даних, переміщує угоду по стадіям від початкової до кінцевої у воронці продажів.
Застосунок «НоваПошта Контроль24» це:
Версія 4
Додано пункт виклику з меню «Угоди»
Версія 3
Додана можливість роботи з різними напрямками угод одночасно.
Версія 2
Зміни у функціоналі:
1. Додана можливість записувати текст статусу ТТН у поле угоди.
2. При перевірці статусу поле з номером ТТН автоматично вичищається від помилково введених пробілів, літер, тощо.
3. Якщо номер ТТН не знайдено при перевірці статусу – відповідальному за угоду відправляється про це повідомлення.
4. На прохання користувачів перевірка статусу тепер здійснюється цілодобово.
Версія 1
Номер товаро-транспортної накладної фіксується у вашій CRM Бітрікс24. Далі CRM періодично синхронізується з АРІ Нова Пошта, отримує данні про місцеперебування товару і, на основі цих даних, переміщує угоду по стадіям від початкової до кінцевої у воронці продажів.
Для встановлення застосунку «НоваПошта Контроль24» потрібно виконати 3 простих кроки:
1. Обрати напрямок угоди у вашій CRM Бітрікс24.
2. Зазначити поле, у якому зберігається номер ТТН.
3. Налаштували відповідність стадій трекінгу стадіям воронки продажів CRM Бітрікс24.