Застосунок-конектор до програми Nemind Аналітика Бітрікс24.
(встановіть конектор у Бітрікс24, завантажте та встановіть на комп’ютер програму)
Що дає програма керівнику?
Звіти, що легко налаштовуються, з необмеженою кількістю показників будь-якої складності. Розраховуйте премії співробітників з урахуванням продажів, дзвінків, статусів і полів користувача в один клік!
Готові графіки з детальними підказками допоможуть глибше оцінити ситуацію у вашій організації, що необхідно для прийняття ефективних управлінських рішень.
Які переваги у програми?
Виведення декількох показників в одну таблицю, наприклад, кількість і сума цільових лідів або угод, а також дзвінків менеджерів із продажу.
Об'єднання даних декількох таблиць: Ліди, Угоди, Контакти, Справи, Завдання, Співробітники та інші - в єдиному звіті.
Ефективність рекламних каналів utm: Google Adwords, facebook та інші - окремо за продажами, за переходами зі статуса в статус чи іншими показниками, або будь-якими розрізами.
Аналіз дзвінків: кількість і тривалість вхідних та вихідних дзвінків - за кожним менеджеров, містом чи в іншому розрізі.
Розрахунки сум, середніх, періодів та інших показників за полями користувача.
Показники та фільтри, що легко налаштовуються користувачем, - можливість задати складну логіку розрахунку (наприклад, скільки угод в статусі "В роботі" у м.Київ?) І застосувати їх до будь-якого розрізу: Відповідальним, Джерелам, будь-якому полю користувачів, щоб отримати таблицю залежностей і графіки.
Ретроспективний аналіз завдань: актуальні, прострочені, назначені, вирішені.
Відображення унікальних власників для Дзвінків, Справ, Контактів, Компаній.
Експорт даних у базу SQLite
Як користуватися?
У Довідці ви знайдете примірники для створення звітів Бітрикс24:
зміна кількості угод (лідів /справ/завдань) за поточний період у порівнянні з попереднім з автоматичним виведенням графіків;
конверсія стадій Угод за кожним відповідальним;
робочий час, що витрачається на обробку лідів;
розподіл Угод за ціновими категоріями у кожному utm-джерелі;
аналіз статусів зриву;
дзвінки унікальним лідам або номеру;
кейс: "Аналіз фінансового стану компанії, що працює ЗА ПЕРЕДОПЛАТОЮ". (динаміка, залишки, прогноз, плани за відповідальним)
Звіти:
Ліди, Ліди з робочим часом - відслідковуйте робочий час на обробку одного ліда;
Угоди, Угоди з робочим часом - відслідковуйте робочий час на обробку одієї угоди;
Справи (дзвінки, зустрічі, листи та інші) - Детальніше;
Дзвінки (з унікальними номерами) - багато нових показників - Детальніше;
Завдання (графічні актуальні та прострочені завдання в розділі) - Детальніше;
Ліди + Угоди (Наскрізна аналітика! Довгоочікувана інформація, що дозволяє переглядати конверсію лідів в продажі і в суму продажів по будь-якому розрізу, від Відповідального або Джерела до UTM-параметрів) - Детальніше;
Продажі + Ліди + Продукти;
Справи + Ліди + Угоди + Контакти;
Товари угод;
Рахунки;
Списки;
Стадії Угод - аналіз тривалості статусів Угод у розрізі, з урахуванням робочого часу, багато нових показників - Детальніше;
Статуси Лідів - аналіз тривалості статусу Лідів у розрізі;
Створення нових звітів із будь-якою логікою, яка дозволяє створити SQL-запити.
Показники:
Кількість - кількість угод, лідів, стадій, статусів, справ, завдань, контактів, тощо
Сума - сума угод, лідів, товарів, рахунків, сума у полях користувача
Середнє
Долі за кількістю та сумі (конверія)
Тренди за будь-які періоди
Показники, що налаштовуються користувачами
Розрізи:
за джерелами
за відповідальними
за utm-джерелами (наскрізна аналітика)
за містами (областями, країнами)
За іншими показниками, включаючи показники користувача.
Діаграми в один клік по сотням залежностей.
Графіки, кругові діаграми, гістограми;
Автоматичні підписи до діаграм;
Підказки до діаграм показують додаткову інформацію: суму, кількість і тренди по ним;
Налаштування діаграм в один клік: Кількість, Сума, Середнє, Доля за сумою та кількістю;
Автоматичний та ручний вибір періодів (день, неділя, місяць)
Дашборд.
Як це працює:
Основні показники відразу за всіма розрізами в інноваційному інтерфейсі «Повна зведена таблиця».
Щоб дізнатися деталі - просто натисніть на те, що цікаво, наприклад:
Клік по прізвищу менеджера покаже діаграму за цим менеджером;
Клік по колонці "Джерела" покаже діаграму за Джерелами.
Оберіть необхідні періоди порівняння зі списку, що випадає, і автоматично з'явиться діаграма порівняння, а підказка на діаграмі покаже деталі по днях (неділя/місяці - налаштування в один клік) - суму, кількість і тренди за сумою та кількістю).
Якщо у параметрі багато показників - наприклад, продажі у 100 міст, то програма автоматично обере найважливіші з них (принцип Парето - ідея ABC-аналізу), і ті, що менш вагомі збере в групу "Інші".
Налаштуйте групу «Інші» рухом миші.
Вбудований покроковий урок дозволить за 10 хвилин оволодіти основними ідеями роботи в програмі, крім того, ми завжди готові допомогти по скайпу або електронній пошті.
Приклади
Конверсія лідів у продажі (Успішні Угоди) - у відсотках або за сумою. Можливо вивчити динаміку змін конверсій.
Завдяки підтримці будь-яких параметрів, включаючи Джерела та UTM, програма є потужним інструментом наскрізної аналітики, що дозволяє зрозуміти, які маркетингові канали (джерела Лідів) приносять прибуток, а які з них збиткові. Ви можете дізнатись, які кампанії та ключові запити Google Adwords, Фейсбук приносять прибуток, а які затримуються на певних стадіях лідів.
Програма має повнофункціональний пробний період 14 днів.
Пишіть на електронну пошту: info@nemind.com
Версія 1
Аналітика Бітрікс24: звіти для керівників