У поточній першій версії застосунку реалізовані базові функції телефонії.
При вхідному дзвінку у співробітника відображається картка дзвінка, яка:
Показує поточні угоди за визначеним номером телефону
Дозволяє створити швидку угоду
Дозволяє залишити швидкий коментар до дзвінка
Вихідний дзвінок відбувається в 1 клік:
З картки компанії або контакту
З картки ліда/угоди
З панелі дзвінка на довільний номер телефону (в правому нижньому кутку)
Історія та записи розмов:
Всі дзвінки в компанію зберігаються в списку деталізація дзвінків із прив'язкою до CRM сутностей.
Записи дзвінків прив'язуються до Ліда/Угоди/Компанії/Контакту
Що таке MIKOPBX?
MIKOPBX– це повноцінна безкоштовна IP АТС, побудована на Asterisk 16, що має зрозумілий і простий веб-інтерфейс. Ви можете підключити скільки завгодно різних провайдерів і телефонів співробітників, зберігати будь-яку кількість записів розмов, будувати найбільш популярні маршрути викликів, використовувати IVR і черги абсолютно безкоштовно. АТС може бути встановлена на виділений комп'ютер, віртуальну машину або у хмару.
Корисні посилання:
Сайт проєктуДокументація Застосунок поставляється з повнофункціональним триальним періодом на 30 днів.
Актуальна вартість комерційної версії вказана в нашому
інтернет-магазині.
Версія 5
Перероблений механізм аутентифікації. Необхідно оновити додаток на стороні MikoPBX
Версія 4
- Виправлено права доступу для програми. Раніше був потрібний доступ "Користувачі", тепер "Користувачі (базовий)".
Версія 3
Перепублікація застосунку для України
Версія 2
Обновление дистрибутива для Республики Беларусь
Версія 1
Приложение позволяет контролировать все звонки с бесплатной АТС MikoPBX внутри CRM Битрикс24 с привязкой к компании или контакту c возможностью совершить, принять и прослушать разговоры в 1 клик.
Інформація про доступні варіанти технічної підтримки описана
на нашому сайті.
Для отримання технічної підтримки:
Для коректної роботи застосунку версія АТС MikoPBX повинна бути не нижче 2021.2.179, версія модуля Інтеграція з Бітрікс24 всередині АТС не нижче 1.92.
Процес установки та налаштування детально описано в
документації продукту.
- В інтерфейсі модуля, в Бітрікс24 виконайте дію «отримати ключ API». Ключ необхідно ввести в web інтерфейсі АТС.
- У розділі Телефонія – Налаштування телефонії – Користувачі телефонії призначте співробітникам Внутрішні номери.
- У розділі Телефонія – Налаштування телефонії – Загальні налаштування – Номер для вихідного дзвінка за замовчуванням – вкажіть застосунок Інтеграція з MIKOPBX (слід виконати після отримання API ключа).
- Встановіть в web інтерфейсі mikopbx додатковий модуль Інтеграція з CRM Бітрікс24.
- У Налаштуваннях модуля введіть адресу порталу і значення Ключ API (refresh_token).
- Увімкніть використання модуля.