Ви використовуєте CRM Bitrix24.
У вас є офісна АТС або ось-ось буде.
Calltrix – це спосіб зв'язати воєдино CRM і телефонію.
Bitrix24 і FreePBX (безкоштовна IP АТС на базі Asterisk)
Що ви отримуєте:1. Дзвінок потрапляє туди, куди треба:
- Вхідний дзвінок від клієнта надходить відразу до відповідального співробітника, який вказаний у картці клієнта в CRM.
- Якщо вказаний працівник не може відповісти на дзвінок з будь-якої причини (зайнятий, не відповідає, недоступний), то дзвінок відповідно до ваших налаштувань може надійти в групу, в чергу, на мобільний співробітника і т.д.
2. Вся інформація перед очима ще до початку розмови:
- Під час дзвінка у співробітника відкривається картка клієнта ще до підняття трубки. Уся інформація перед очима: дзвінки, імейли, повідомлення, замітки ...
- Відображення імені та номера того, хто телефонує на телефоні. Звичайному або програмному.
3. Жоден дзвінок не загубиться:
- Якщо на вхідний дзвінок не відповіли, створюється Завдання для відповідального співробітника з тим, щоб ні один дзвінок не загубився. У завдання налаштовується крайній термін виконання (наприклад, протягом 3 годин) і спостерігач.
- Для нових клієнтів створюються Ліди та призначається відповідальний (конкретний співробітник, або той хто прийняв дзвінок – на вибір)
4. Запис розмов
- Всі дзвінки фіксуються в CRM, навіть якщо у вас вимкнений комп'ютер.
- Всі розмови записуються з можливістю прослухати їх пізніше.
5. Телефонуйте як вам зручно
- Ви можете зателефонувати клієнту натиснувши на номер телефону в картці клієнта в CRM
- Ви можете зателефонувати клієнту просто набравши номер на телефоні, причому в довільному форматі. Розумний застосунок знайде клієнта в CRM.
- В обох випадках вся інформація буде зафіксована в CRM.
Переваги:1. Працює швидко !!
Ключова відмінність Calltrix від інших подібних рішень – швидкість роботи. І ось чому:
- Для обробки кожного дзвінка АТС необхідно зробити кілька запитів до CRM. Це може зайняти 1-5 сек.
- Calltrix дублює деякі дані про клієнтів в базу даних вашої офісної АТС, відбувається це автоматично, у фоновому режимі та актуальність даних підтримується постійно.
- При надходженні дзвінка ви не втрачаєте кілька секунд поки АТС "веде переговори" з CRM, а клієнт слухає гудки. Доступ до даних відбувається миттєво.
2. Працює навіть при нестабільному інтернеті
- З огляду на те, що багато потрібних даних з CRM вже зберігаються прямо у вашій АТС (див. вище), дзвінок клієнта буде правильно відпрацьований навіть при зникненні інтернету.
- Якщо ж дані не знайдені локально, а інтернет відсутній, то і в цьому випадку дзвінок не загубиться, а піде по налаштованим вами правилами.
- У вас як і раніше працює – вхідні та вихідні дзвінки навіть без інтернету.
3. Проста установка і наслаштування
- Налаштувати інтеграцію здебільшого не складно, для цього не потрібні спеціальні знання і навички програмування.
- Встановити застосунок для Бітрікс24.
- Встановити застосунк для АТС через графічний інтерфейс FreePBX і зробити кілька налаштувань відповідно до інструкції.
А ще:Зворотній дзвінок з сайту.
Немає обмежень на кількість користувачів.
Вартість:Встановлюйте рішення безкоштовно і спробуйте.
Пробний період 24 днів.
Далі вартість 30 дол. на місяць
Детальний опис дивіться на сайті calltrix.ru
Версія 1
Calltrix – інтеграція Bitrix24 і Asterisk (FreePBX).
Усе як у всіх, але є відмінності :)
Технічна підтримка:
support@calltrix.ru в робочі дні з 9 до 18 години.
Питання і побажання:
info@calltrix.ru
Налаштувати інтеграцію здебільшого не складно, для цього не потрібні спеціальні знання та навички програмування.
Просто використовуйте покрокову інструкцію.
- Встановіть застосунок для Бітрікс24.
- Встановіть застосунок для АТС через графічний інтерфейс FreePBX.
- Зробіть кілька налаштувань за інструкцією.
Детальний опис дивіться на сайті calltrix.ru