Готова CRM для eCommerce

Додайте нові можливості в свій Бітрікс24. Встановіть готові застосунки з каталогу.

Скріншоти
Особливості галузевого рішення:
  • підійде навіть тим, у кого ще нема свого інтернет-магазину
  • використовується простий режим CRM (угода + контакт, без лідів)
  • вже налаштована автоматизація за угодами для роботи менеджерів та керівників
  • готова воронка продажів для роздрібної торгівлі (список стадій угод)
  • автоматичні сповіщення для менеджерів та їх керівників (не загубиться жодна угода)
  • додані підказки для менеджерів по стадіям угод (що потрібно зробити на певній стадії, актуально для менеджерів-початківців)
Підходящі тарифи для початку роботи:
  • хмарні Бітрікс24 (починаючи з тарифу «CRM+»)
  • коробкові Бітрікс24 (будь-які редакції)
  • хмарні Бітрікс24 (демо режим на 30 днів)
Особливості налаштувань розділу CRM:
  • налаштована одна воронка «Замовлення магазину»
  • налаштовані стадії угоди «Нове замовлення», «На обробці менеджером», «Очікування відповіді від клієнта», «Очікування самовивозу від клієнта», «Передано кур'єру для доставки», «Відправка логістичною компанією», «Відмова. Пошук альтернативи», «Успішне замовлення», «Відмова клієнтом», «Відмова магазином», «Не враховувати в аналітиці»
  • налаштовані поля угоди «Детальна причина відмови (відмова клієнтом)», «Детальна причина відмови (відмова магазином)», «Тип доставки», «Місто доставки», «Відділення доставки», «Адреса доставки», «ТТН»
  • для поля «Детальна причина відмови (відмова клієнтом)» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Відмова клієнтом»
  • для поля «Детальна причина відмови (відмова магазином)» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Відмова магазином»
  • для поля «Коментар» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Відмова клієнтом»
  • для поля «Тип доставки» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Очікування самовивозу від клієнта»
  • для поля «Місто доставки» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Передано кур'єру для доставки»
  • для поля «Відділення доставки» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Відправка логістичною компанією»
  • для поля «Адреса доставки» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Передано кур'єру для доставки»
  • для поля «ТТН» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Відправка логістичною компанією»
Особливості роботи з угодами по відмовам:
  • якщо менеджер програє угоду зі стадією «Відмова клієнтом» чи «Відмова магазином», то повинен обов'язково вказати детальну причину зі списку та детальний коментар для подальшого аналізу керівником (детальні причини відмови ви можете налаштувати самостійно)

Версія 3
Виправлення локалізації

Версія 2
1. Додана автоматизація для стадії угоди «Відправка логістичною компанією»
2. Додана автоматизація для фінальних стадій угоди

Версія 1
Налаштована галузева CRM для роздрібної торгівлі з готовою автоматизацією за угодами для менеджерів та керівників

info@crmgenesis.com

+380442000422
+380931702939

Онлайн-чат
  1. Натисніть «Встановити»
  2. Дотримуйтесь подальших інструкцій