Готова CRM для документообігу

Додайте нові можливості в свій Бітрікс24. Встановіть готові застосунки з каталогу.

Скріншоти
Особливості галузевого рішення:
  • підійде тим, хто бажає оцифрувати документообіг у компанії
  • використовується простий режим CRM (угода + контакт, без лідів)
  • вже налаштована автоматизація за угодами для роботи менеджерів та керівників
  • готова воронка оплат для електронного документообігу (список стадій угод)
  • автоматичні сповіщення для менеджерів та їх керівників (не загубиться жодний документ)
  • додані підказки для менеджерів за стадіями угод (що потрібно зробити на певній стадії, актуально для менеджерів-початківців)
Підходящі тарифи для початку роботи:
  • хмарні Бітрікс24 (починаючи з тарифу «CRM+»)
  • коробкові Бітрікс24 (будь-які редакції)
  • хмарні Бітрікс24 (демо режим на 30 днів)
Особливості налаштувань розділу CRM:
  • налаштована одна воронка «Оплати»
  • налаштовані стадії угоди «Нова оплата», «Проблема з документами», «Формування акта та рахунку», «Перевірка керівником», «Відправка документів контрагенту», «Очікування оплати рахунку», «Очікування підписаного акту», «Успішна угода», «Угода провалена», «Не враховувати в аналітиці»
  • налаштовані поля угоди «Акт», «Рахунок». В даних полях зберігаються документи для роботи на будь-яких стадіях угоди
  • налаштована обов'язковість заповнення полів «Акт» та «Рахунок» починаючи зі стадії «Перевірка керівником»
  • налаштована обов'язковість заповнення поля «Клієнт» починаючи зі стадії «Формування акта та рахунку»
Особливості автоматизації за угодами:
  • на стадії угоди «Формування акта та рахунку» документи формуються автоматично один за одним та записуються у поля «Акт» та «Рахунок» відповідно
Для коректної генерації документів необхідно:
  • встановити готові шаблони для України у списку шаблонів документів
  • заповнити дані про контрагента (телефон, email, реквізити, банківські реквізити)
  • заповнити дані про власну компанію (телефон, email, факсиміле директора, реквізити, банківські реквізити)
Які поля необхідно заповнити в компаніях для коректної генерації документів можна подивитися на скріншотах застосунку.

Версія 1
Налаштована галузева CRM для документообігу з готовою автоматизацією для менеджерів та керівників

info@crmgenesis.com

+380442000422
+380931702939

Онлайн-чат
  1. Натисніть «Встановити»
  2. Дотримуйтесь подальших інструкцій