Рутинна робота операторів, пов'язана з промовлянням одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу та результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе застосунок Інтеграціі з Bitrix24 і сервіс
Автоінформатор від IPTelБазові можливості застосунку Установка застосунку голосового автоінформування передбачає:
- відтворення лідам заздалегідь записаного аудіофайлу;
- реакцію абонента на повідомлення за допомогою тонового набору цифр (за потребою);
- інформування з використанням голосового файлу і подальшим перенаправленням ліда на оператора (за потребою);
- налаштування кількості повторів повідомлення;
- постійний облік якості дзвінків (звіт за результатами: відповідь / скинув / зайнято / немає відповіді і т. п.);
- програмування початку і тривалості кампанії;
- завантаження списку клієнтів з підготовленого файлу в форматі excel або вручну;
- установку черговості дзвінків;
- запуск різних кампаній обдзвону одночасно.
Переваги застосунку Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування. У ряді ж випадків застосунок може впоратися навіть краще людини:
- Повідомлення однієї і тієї ж інформації великій кількості абонентів. Людина буде відчувати втому, може забути повідомити якусь інформацію. А ще йому потрібні перерви на відпочинок. Комп'ютер же програє аудіозапис незліченну кількість разів без втоми або забування. Якщо буде потрібно, буде методично телефонувати ліду, поки той не відповість.
- Однакова інтонація повідомлення. Оператор не завжди може повною мірою контролювати свої емоції. Навіть стресостійкі люди з великим досвідом роботи можуть бути не досить спокійними. Комп'ютер же, програючи заздалегідь начитаний дикторським голосом файл, не зможе змінити його інтонацію або невластивим чином відреагувати на відповідь абонента.
- Робота в нічний час. Компанії з міжнародною базою клієнтів стикаються з розбіжністю часових поясів, а значить, з відзнакою локального часу Ліда від поточного місцевого часу. Для цього можна або операторів взяти на роботу в нічну зміну (що додатково тарифікується), або ж налаштувати в програмі країну і час, в яке відбувається дзвінки клієнтів. Система почне дзвонити автоматично відповідно до встановленого часового поясу.
- Передача абсолютно однакового повідомлення одночасно по декількох лініях. Для забезпечення такої роботи необхідно задіяти кількох людей. Причому кожен з них має тільки йому властивими тембром і висотою голосу, темпом мови і виразністю. Це може істотно впливати на сприйняття інформації клієнтом. Коли ж до роботи підключається система автоінформування, для запису повідомлення підбирається голос, відповідний ситуації оповіщення. Таким чином, на кожного ліда здійснюється однаковий мовленнєвий вплив.
Для запуску автоінформування вам необхідно: * Подати заявку на безкоштовний тестовий період. це можна зробити на сайті iptel.ua або написавши на пошту
info@iptel.ua* Підготувати аудіо файл для програвання або текст повідомлення, яке буде вимовляти робот-автоінформатор.
* Після успішної реєстрації на тестовий період ми надішлемо вам адресу тестового сервера, логин і пароль
* Встановити застосунок
https://iptel.bitrix24.ua/marketplace/detail/iptel.iptel_avtomaticheskiy_avtoobzvon/* Слідувати інструкціям у блоці установка застосунку
Тарифи Автоінформаторa:
"Тестовий":
Діє протягом 3-х днів.
2 робота для обдзвону
До 50-ти контактів
Без плати за зв'язок
"Динамічний":
Без обмеження за часом
Плата за кожного робота за день використання
Без обмеження на завантаження лiдів
Плата за зв'язок за тарифами оператора
Вартість: 35 $ / міс + 1,5 $ / день за кожного робота
"Старт":
Без обмеження за часом
2 робота для обдзвону
Без обмеження на завантаження лiдів
Плата за зв'язок за тарифами оператора
Вартість: 150 $ / міс
"Команда":
Без обмеження за часом
3 робота для обдзвону
Без обмеження на завантаження лiдів
Плата за зв'язок за тарифами оператора
Вартість: 250 $ / міс
"Компанія":
Без обмеження за часом
15 роботiв для обдзвону
Без обмеження на завантаження лiдів
Плата за зв'язок за тарифами оператора
Вартість: 550 $ / міс
Версія 1
Інтеграція Автоінформатора IPTel і Бітрікс24.CRM дозволить значно спростити процес обдзвону клієнтів або лідів. Вам потрібно лише завантажити список контактів і повідомлення – решту роботи робот-автоінформатор зробить за вас.
Якщо у вас виникають будь-які труднощі або питання, пов'язані з інтеграцією -– пишіть на
info@iptel.ua або в Skype: iptel.od.ua. Служба технічної підтримки сервісу реагує на звернення менше, ніж за 30 хвилин і готова допомогти, і відповісти на питання кожен будній день з 09:00 до 18:00 за Східноєвропейським часом, крім святкових або неробочих днів за законодавством України.
Для запуску автоматичного інформування необхідно:- Завантажити аудіофайл;
- Додати Список лідів;
- Перейти в редагування Кампанії обдзвону, в розділ "In / Out IVR";
- обрати файл для відтворення клієнту;
- визначити кількість повторів відтворення вітання до одержання реакції абонента (відповідь за допомогою тонового набору);
- обмежити число спроб при натисканні клавіші дії, яка не задіяна в опціях (наприклад, замість 1 або 2 клієнт натискає 3);
- встановити час введення (в мілісекундах);
- визначити можливі варіанти виставлення статусу відповіді ліда (опція важлива для аналізу результативності кампанії);
- ввести число каналів для IVR (розраховується за кількістю лидов, на яких поширюється інформація);
- виставити дозвіл на вхідні дзвінки (при автоматичному оповіщенні вибирається варіант «Ні»);
- зафіксувати стан (в цьому полі для початку дзвінків виставляється параметр «Активний»).
- На порталі Бітрікс24 перейти в розділ Застосунки
- Далі у вкладку Розробникам (у верхній частині екрану)
- Далі натиснути "Інше" – "Вхiдний вебхук"
- У "Налаштування прав" (остання опція) обрати CRM
- Скопіювати дані, зазначені в першому полі "Вебхук для виклику rest api" (наприклад: https://your_portal.bitrix24.ua/rest/4/lt15ih98a2gdh33u/)
- Встановити застосунок із Маркетплейса
- Ввести адресу Автоінформатора
- Ввести логін користувача
- Ввести пароль
- Натиснути "Увійти"
- Обрати статус, лідів з яким необхідно завантажити в Систему
- Обрати статус, який буде виставлений ліду після відповіді
- Обрати список, у який необхідно завантажити лідів
Детальніше з налаштуванням Системи автообдзвону можна ознайомитися на нашому сайті:
Створення Кампанії обдзвонуДодавання Списку лідівСтворення Автоінформатора