Платформа Nextel - інструменти для бізнесу, для спрощення комунікації з клієнтами, збільшення кількості звернень із сайту, оптимізації витрат на рекламу, автоматизації роботи відділу продажу.
IP-телефонія Nextel дозволяє гнучко розподіляти вхідні та вихідні дзвінки, між будь-якою кількістю операторів та відділів, зменшує кількість пропущених дзвінків, збирає статистику дзвінків за номерами та менеджерами, дозволяє записувати та зберігати розмови, а також багато іншого.
Можливості, які відкриває інтегріція хмарної телефонії Nextel з Бітрікс24:
- автоматичне створення лідів, контактів та угод;
- зручний віджет з іменем та номером клієнта;
- автоматичне переведення дзвінка на відповідального менеджера;
- автоматичне заповнення та передача даних в поля лідів, контактів та угод;
- автоматично ставити завдання менеджерам, якщо дзвінок був пропущений;
- задавати правила створення угод у різних воронках і статусах;
- закріплення внутрішніх номерів телефонії до операторів (є можливість призначити один або декілька номерів);
- дзвінок з картки клієнту в один клік;
- збереження історії розмов у картці клієнта;
- збереження записів розмов прямо у CRM;
- автоматичний запис джерела дзвінка в картку Клієнта;
- інтеграція може працювати без SIP-конектора.
Тарифи IP-телефонії:
- Для бізнесу (Стартовий) на 5 операторів - 194 UAH/міс
- Для колл-центрів на 5 операторів - 950 UAH/міс
- Функціонал "Автообзвон" - безкоштовно
Для використання застосунку необхідно мати акаунт в сервісі Nextel.
Ознайомитися з можливостями і вартістю сервісу IP-телефонії Nextel можна перейшовши за
посиланням
Версія 3
Додана підтримка вхідних webhook від Бітркс24 для управління автообзвоном.
Версія 2
Додана підтримка сценарію замовлення зворотного дзвінка з CRM-форм Бітрікс24.
Версія 1
Платформа Nextel - інструменти для бізнесу, для спрощення комунікації з клієнтами, збільшення кількості звернень з сайту, оптимізації витрат на рекламу, автоматизації роботи відділу продажу.
IP телефонія Nextel дозволяє гнучко розподіляти вхідні та вихідні дзвінки, між будь-якою кількістю операторів та відділів, зменшує кількість пропущених дзвінків, збирає статистику викликів по номерам та менеджерам, дозволяє записувати та зберігати розмови, а також багато іншого.