Додайте нові можливості в свій Бітрікс24. Встановіть готові застосунки з каталогу.

Скріншоти
Тепер ви можете координувати роботу технічної підтримки Zendesk з інтерфейсу Бітрікс24.

Створення тікетів, перегляд всіх клієнтських тікетів і конкретних відомостей про них дозволяє повністю контролювати всі взаємодії з вашими клієнтами безпосередньо з Бітрікс24 CRM.


Опис функції
  • Створення тікетів. Створіть заявку безпосередньо з деталей CRM (Лід, Контакт, Компанія).
  • Список клієнтських тікетів. Перегляньте список і статус всіх тікетів обраного клієнта.
Деталі тікета. Керувати роботою, виконаною за тікети, можна на окремій вкладці.

Додаток працює тільки з комерційними планами Бітрікс24.
Користувачі безкоштовного плану можуть протестувати його протягом пробного періоду, а потім перейти на комерційну підписку.

Версія 2
Доданий пробний період.

На сторінці налаштувань введіть дані свого облікового запису Zendesk:
  • субдомен
  • ім'я користувача (електронна пошта)
  • ключ API
Якщо з'єднання встановлено успішно, ви побачите повідомлення «Ваш Zendesk успішно підключений».

При необхідності ви можете підключити інший обліковий запис Zendesk до Бітрікс24 на сторінці налаштувань застосунку (кнопка «Налаштування»).

Отримати ключ API:
1. Зайдіть в налаштування в Zendesk
2. Оберіть Канали > API
3. Включіть токен доступу
4. Отримай свій токен
5. Оберіть Зберегти