Якщо раніше ви не користувалися сервісом ChatForma першим ділом після того як ви зареєструвалися і авторизувалися на сайті https://pro.chatforma.com в розділі "Боти" вам потрібно обрати пункт "Створити бота", вказати його тип і назву бота
При реєстрації ви можете протягом 15 днів безкоштовно випробувати функціонал сервісу Тарифи Chatforma описані на офіційному сайті: https://www.chatforma.com/plan |
При запуску застосунок завантажує всі створені боти і відображає їх.
Ось так вони виглядають в панелі налаштування на сайті chatforma.com.
У застосунку на стороні Бітрікс24 вони відображаються в такому вигляді
Під назвою кожного бота і форми виводяться їх ID |
Для кожного бота потрібно вказати своє Джерело
Рекомендується джерела зробити максимально інформативними і позначати відповідні налаштування Чат-боту.
Далі нам необхідно налаштувати збір даних для кожної форми. При заповненні користувачем форм збору даних буде створюватися окрема сутність, яка визначається в налаштуваннях.
Зробимо налаштування першої форми
Для початку оберемо джерело яке буде записуватися до суті створеної з цієї форми (п.1)
Тепер нам необхідно обрати тип сутності (п.2): Лід, Контакт, Угода.
Залежно від обраної суті підтягнутися стадії.
Якщо обрана угода, то з'явитися ще вибір напрямку в угодах
Якщо оберите Контакт, то напрямок і стадії будуть приховані.
У блоці 4 підтягуються поля з форми збору даних. Біля кожного поля необхідно вибрати поля з CRM (відповідні обраної сутності) куди будуть внесені дані.
Якщо всі налаштування виконані – натискайте Зберегти.
Тепер всі дані з форми в чат-боті потраплятимуть в обрану сутність.
Відповідальним за створений Лід, Контакт, Угоду буде призначатися співробітник, який встановив застосунок. Використовуючи роботи для Ліда і Угоди, а також ідентифікатор джерела можна призначити відповідальним потрібного співробітника.
Зверніть увагу, якщо тип поля в Бітрікс24 не збігається з типом даних які в нього записуються – інформація не перенесеться або перенесеться некоректно, інформація так само не переноситься в такі статичні поля як "Напрямок угоди" і "Стадія угоди" Якщо ви не передаєте в лід або контакт Ім'я, Прізвище або По батькові в такому випадку ПІБ в Бітрікс24 заповниться даними з месенджера клієнта. Передача в Бітрікс24 файлів і фото в цій версії застосунку не підтримується. Зараз в застосунку підтримується прийом інформації з таких блоків форм: - Питання - Одиночний вибір - Мультивибір Інформація записується в поля тільки з типом поля "Рядок" Мови що підтримуються в застосунку: Українська і Російська (мова визначається від налаштувань Вашого Бітрікс24) |
Версія 1
Модуль інтеграції з сервісом Chatforma
Chatforma – найбільш функціональний, зрозумілий і доступний конструктор чат-ботів на ринку.
Chatforma служить для збільшення продажів і зниження витрат
Автоматизуйте отримання Лідів, Контактів і Угод в Бітрікс24 безпосередньо з чат-ботів Facebook, Telegram і Viber
Після в формі авторизації модуля потрібно вказати токен і ваш email