Можливості
За допомогою "Панель супервайзераа" можна:
Детальніше про те, як працювати з додатком, читайте в інструкції на нашому сайті.
Вимоги
Як розпочати роботу з додатком
Додаток отримує інформацію і користувачів, а також інші дані-черги і приналежність користувачів до них, активні дзвінки і т.д. — з Бітрікс24 і Asterisk і відображає їх в режимі реального часу.
Ціна
На даний момент ви можете придбати додаток на 3, 6 і 12 місяців. Ми приймаємо оплату по карті і за безготівковим розрахунком.
3 міс. - 5 970 RUR
6 міс. - 11 343 (-5%) RUR
12 міс. - 21 492 (-10%) RUR
Щоб купити додаток, напишіть нам в чат, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
Закриваючі документи надаються за запитом для платежів від 10 000 р.
Версія 1
Додаток для управління колл-центром
Ми здійснюємо підтримку модуля за допомогою чату у відкритих лініях. Ви можете зв'язатися з нами двома способами:
1. У чаті всередині вашого Бітрікс24 (відкриє чат у вашому Бітрікс24).
2. У чаті на нашому сайті (віджет в правому нижньому кутку відкриває чат).
Зверніть увагу: ми не надаємо технічну підтримку продукту за телефоном та електронною поштою.
Ми дійсно небайдужі до вашого зворотного зв'язку і робимо все, щоб жодне питання не загубилося. Напишіть нам :)
1. Встановіть додаток "Панель супервайзера" в Бітрікс24.
2. Створіть користувача AMI. Встановіть повні права на читання і запис.
3. На вкладці Налаштування в додатку введіть дані:
Детальну інструкцію про те, як встановити, налаштувати і працювати з додатком, читайте на нашому сайті.
Мережева взаємодія
Звідки | Куди | Порт | Протокол |
https://acp.informunity.ru | FreePBX | з вкладки налаштувань програми, за замовчуванням 5038 | tcp |
https://acp.informunity.ru | Browser | 8081 | wss |
Browser | https://marketplace.informunity.ru/ | 443 | https |
Можливі проблеми і способи вирішення
З'являється "помилка з'єднання з AMI" - система не може встановити з'єднання з зазначеним сервером FreePBX. Перевірте коректність зазначеного хоста і порту, чи доступний хост ззовні, чи відкритий порт.
З'являється "помилка авторизації AMI" - з'єднання встановлено, але не вдалося авторизуватися. Перевірте коректність введеного логіна і пароля, а також налаштування прав для зазначеного користувача AMI.