Просте і функціональне рішення по інтеграції вашого Бітрікс24 з Asterisk.
Рішення складається з двох частин:
- головний застосунок “Інтеграція з Asterisk” (ви на його сторінці);
- модуль для FreePBX (доступний на вкладці Установка).
На стороні FreePBX встановлюється модуль для обміну даними з Бітрікс24 по REST API. Всі налаштування здійснюються в інтерфейсі модуля FreePBX.
Що ви отримуєте
З інтеграцією ви отримуєте потужний засіб для контролю відділу продажів, аналізу дзвінків, швидкості реагування і якості обробки викликів.
Сценарії інтеграції з телефонією
- Під час вхідного дзвінка проводиться пошук пов'язаного оператора в СRМ. Якщо оператор не відповідає на виклик, дзвінок йде далі по діалплану або переадресується на мобільний телефон оператора;
- Якщо номер телефону не знайдений в СRМ, лід створюється автоматично;
- Картка дзвінка відкривається автоматично до підняття слухавки; якщо оператор не відповідає на виклик, картка згортається;
- Після розмови для ліда, контакту або компанії створюється запис з інформацією про дзвінок (тип, тривалість, ім'я оператора) і записом розмови, яку можна прослухати зі сторінки CRM;
- Користувач має можливість ініціювати виклик, клікнувши на номер в CRM (Click to Call) або набравши його в інтерфейсі номеронабирача Бітрікс24;
- Підтримується функція замовлення зворотного дзвінка з сайту через віджет Бітрікс24.
Особливості з боку FreePBX
- Рішення являє собою повноцінний модуль, який може бути підключений в будь-якому місці діалплану, наприклад після IVR або в певній гілці голосового меню;
- Підтримується робота з чергами (Queues), групами викликів (Ring Groups) і переадресаціями (FollowMe);
- При розриві зв'язку з Бітрікс24 Asterisk продовжує працювати в автономному режимі.
Додаткові фішки і бонуси
- Абонент має можливість після розмови оцінити якість роботи оператора. Оцінка фіксується в CRM;
- Для кожного номера можна встановлювати окреме джерело ліда (статичний колл-трекінг);
- Ім'я клієнта відображається на дисплеї телефонного апарату навіть без авторизації в CRM;
- Для пропущених дзвінків до вже наявних контактів і лідів створюється завдання — жоден дзвінок не загубиться.
Звіти за дзвінками (доступні в платній версії застосунка)
- Звіт за вихідними дзвінками, результативних (більше 20 сек) та вхідними дзвінками;
- Звіт за швидкостю обробки пропущених дзвінків;
- Вся обробка даних для побудови звітів здійснюється на стороні Бітрікс24.
Переваги
- Швидкість роботи: за рахунок оптимізації алгоритму інтеграції з'єднання з абонентом відбувається максимально швидко.
- Надійність: навіть якщо інтеграція відмовить, телефонія продовжить працювати без перебоїв.
- Простота: потрібно декілька хвилин, щоб встановити і налаштувати застосунок в візуальному графічному інтерфейсі.
- Зручність: вам не знадобиться ніяких зайвих програм та інструментів, тільки телефон (софтфон) та інтернет.
- Гнучкість: ви зможете керувати маршрутизацією викликів так, як забажаєте.
- Функціональність: це не тільки коннектор, але і цілий набір бізнес-інструментів для роботи з телефонією в CRM.
Ціна
Застосунком можна користуватися безкоштовно для 2 користувачів Бітрікс24 із зазначеними внутрішніми номерами. Щоб зняти обмеження за кількістю користувачів, необхідно придбати ліцензію на 3, 6 или 12 месяцев. Оплата по карті або через paypal.
Срок (мес.) | Цена, RUR |
3 | 5 970 |
12 | 21 492 (-10%) |
Щоб придбати застосунок, напишіть нам в чат, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
Оплата по карті або через paypal.
Срок (мес.) | Цена, RUR |
3 | 5 970 |
12 | 21 492 (-10%) |
Щоб придбати застосунок, напишіть нам в чат, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
Версія 2
Технічне оновлення
Версія 1
Пряма інтеграція Бітрікс24 та Asterisk на основі REST API Бітрікс24
Ми здійснюємо підтримку модуля за допомогою чату у відкритих лініях. Ви можете зв'язатися з нами двома способами:
1. У чаті всередині вашого Бітрікс24 (відкриє чат у вашому Бітрікс24).
2. У чаті на нашому сайті (віджет в правому нижньому кутку відкриває чат).
Зверніть увагу: ми не надаємо технічну підтримку продукту за телефоном та електронною поштою.
Ми дійсно небайдужі до вашого зворотного зв'язку і робимо все, щоб жодне питання не загубилося. Напишіть нам :)
Вимоги
- FreePBX версії 13.0.121+;
- SIP транк;
- для установки на Бітрікс24 в коробці — дійсний ліцензійний ключ і валідний SSL сертифікат.
Зверніть увагу, що вартість викликів залежить від тарифу вашого VoIP-оператора.
Мережева взаємодія
- Сервер FreePBX повинен мати постійний доступ до license.informunity. ru: 443.
- Сервер FreePBX повинен мати постійний доступ до порталу Бітрікс24, адреса якого вказана в рядку "Bitrix24 address".
- license.informunity.ru повинен мати доступ за FQDN адресою порталу Бітрікс24 до 443 порту.
- Сервер FreePBX повинен бути постійно доступний за адресою, вказаною в рядку "FreePBX address" для license.informunity.ru.
Звідки | Куди | Порт | Протокол |
FreePBX | license.informunity.ru | 443 | https |
FreePBX | “Bitrix24 address”:address | “Bitrix24 address”:port | http/https |
FreePBX | oauth.bitrix.info | 443 | https |
license.informunity.ru | FreePBX | “FreePBX address”:port | http/https |
license.informunity.ru | “Bitrix24 address”:address | “Bitrix24 address”:port | http/https |
Як розпочати
- Встановіть застосунок Інтеграція з Asterisk і модуль для FreePBX згідно з інструкцією.
- Застосунок має 14 днів демо-режиму без обмежень за користувачами.
- Щоб зняти обмеження за кількістю користувачів і активувати звіти, зверніться до нас для придбання ліцензії.
Повну інструкцію з встановлення та налаштування інтеграціі дивіться на нашому сайті.