В CRM Бітрікс24 є корисний і дуже потрібний інструмент – таймлайн. У ньому відображаються всі дії та активності, які відбуваються з лідом, угодою, контактом або компанією. Це означає, що в картці ви завжди бачите всю історію та останні коментарі.
А як керівнику оперативно контролювати події в угодах? Або як бути, якщо ви звикли працювати в режимі списку або канбана? Як побачити останній коментар і не витрачати зайвий час?
І тут вам на допомогу прийде наш застосунок «Коментатор».
Встановлюєте застосунок. Він автоматично додасть призначені поля користувача в Лід, Контакт, Компанію і Угоду.
Тепер, як тільки в картці таймлайна буде додано «Коментар».

Цей коментар автоматично буде скопійований в поле користувача в Ліді, Контакті, Компанії або Угоді.
Тепер останній коментар буде у вас завжди перед очима, і не потрібно здійснювати додаткові дії.
Якщо ви звикли працювати зі списком – налаштовуєте список – виводьте поле Коментар і Дату коментаря (якщо потрібно).

Якщо звикли працювати з канбаном – налаштовуєте його.

Спробуйте! Повірте, вам стане набагато зручніше працювати з CRM! :)
P.S. Назви полів можна змінити, на роботу застосунку це ніяк не вплине.
Версія 1
Застосунок дозволить керівнику оперативно контролювати події в угодах.
Публічна підтримка здійснюється у відкритій лінії:
https://b24site.bitrix24.ua/online/site