Асистент - Коментатор

Додайте нові можливості в свій Бітрікс24. Встановіть готові застосунки з каталогу.

Скріншоти
В CRM Бітрікс24 є корисний і дуже потрібний інструмент – таймлайн. У ньому відображаються всі дії та активності, які відбуваються з лідом, угодою, контактом або компанією. Це означає, що в картці ви завжди бачите всю історію та останні коментарі.

А як керівнику оперативно контролювати події в угодах? Або як бути, якщо ви звикли працювати в режимі списку або канбана? Як побачити останній коментар і не витрачати зайвий час?

І тут вам на допомогу прийде наш застосунок «Коментатор».

Встановлюєте застосунок. Він автоматично додасть призначені поля користувача в Лід, Контакт, Компанію і Угоду.

Тепер, як тільки в картці таймлайна буде додано «Коментар».



Цей коментар автоматично буде скопійований в поле користувача в Ліді, Контакті, Компанії або Угоді.

Тепер останній коментар буде у вас завжди перед очима, і не потрібно здійснювати додаткові дії.

Якщо ви звикли працювати зі списком – налаштовуєте список – виводьте поле Коментар і Дату коментаря (якщо потрібно).





Якщо звикли працювати з канбаном – налаштовуєте його.




Спробуйте! Повірте, вам стане набагато зручніше працювати з CRM! :)

P.S. Назви полів можна змінити, на роботу застосунку це ніяк не вплине.

Версія 1
Застосунок дозволить керівнику оперативно контролювати події в угодах.

Публічна підтримка здійснюється у відкритій лінії: https://b24site.bitrix24.ua/online/site
Установка і початкові налаштування

«Коментатор» встановлюється штатним чином із Маркету Бітрікс24.

Після встановлення в сутностях CRM (Лід, Контакт, Компанія, Угода) додаються 2 поля.
Перше поле «Коментар зі стрічки» типу рядок. Значення поля буде оновлюватися застосунком «Коментатор» і там буде текст останнього коментаря з таймлайну.
Друге поле «Дата коментаря зі стрічки» типу дата/час. Значення поля буде оновлюватися застосуном «Коментатор» і там буде дата час останнього коментаря з таймлайну.
Назви полів можна змінити, на роботу застосунку це не вплине.