Модуль «Контроль пропущених дзвінків» вміє зберігати інформацію про пропущений виклик у CRM і на її підставі відразу створювати завдання відповідальному менеджеру.
Відповідальний обирається залежно від того, чи був зареєстрований номер в системі раніше або це перший дзвінок від нього. Крім того, модуль полегшує пошук пропущених дзвінків у CRM і збирає детальну статистику по ним.
Версія 2
Змінився сервер вихідних файлів застосунку.
Версія 1
«Контроль пропущених дзвінків» призначений для фіксації пропущених дзвінків у Бітрікс24 і автоматичної генерації завдань на обробку відповідальним менеджерам.
Публічна підтримка здійснюється через
відкриту лінію
Установка і початкове налаштування
Рішення «Контроль пропущених дзвінків» встановлюється штатним чином із Бітрікс24.Маркет.
Після установки застосунку адміністратор порталу може налаштувати параметри:
- застосовувати однакові налаштування для всіх або налаштовувати для кожній підключеної телефонної лінії окремо;
- час на обробку дзвінка – вказується в годиннику. Використовується для розрахунку крайнього терміну для автоматично згенерованих завдань на обробку дзвінків;
- назва завдання за замовчуванням – вказується текст найменування завдань на зворотній дзвінок;
- додавати до назви контактні дані людини, яка телефонувала – до назви завдання буде додаватися номер телефону, з якого надійшов дзвінок;
- опис завдання за замовчуванням – вказується текст опису завдань на зворотний дзвінок;
- вибір відповідального співробітника за лідами або співробітниками:
- за співробітниками – вказуються постановник, відповідальний і спостерігачі у завданні на зворотний дзвінок;
- за лідами – вказується постановник, відповідальний за замовчуванням, якщо не знайдений відповідальний за лід, і спостерігачі завдання на зворотний дзвінок.
Ви можете спробувати роботу із застосунком безкоштовно протягом двох тижнів.
Детальніше про встановлення та налаштування модуля ви можете дізнатися з інструкції для користувача.