Асистент – коментарі зі Справ

Додайте нові можливості в свій Бітрікс24. Встановіть готові застосунки з каталогу.

Скріншоти
При активній роботі зі Справами в CRM, в них з'являється багато коментарів. Усі вони знаходяться в таймлайні і, щоб їх подивитися, треба відкривати картку. Якщо у вас багато справ, то вам буде зручніше використовувати  «Асистент – коментарі зі Справ». Застосунок витягує коментар зі справи і зберігає його в поле картки CRM. Поля CRM можна переглядати як в табличному варіанті, так і у вигляді карток Канбан. Не потрібно нічого відкривати, достатньо пробігтися очима по списку Справ, і ви вже побачите, як йде робота над ними.

Застосунок використовує коментарі з наступних Справ:

  • зустріч
  • дзвінок
  • завдання
  • дія
  • користувацька дія

У поле картки CRM переноситься останній доданий не порожній коментар.
Спробуйте! Повірте, вам стане набагато зручніше працювати з CRM! :)

Це рішення відмінно доповнює можливості застосунків Коментатор і Асистент - коментатор завдань

Версія 1
Асистент переносить коментарі зі Справ в поле картки CRM. Тепер дуже зручно стежити за всім у Канбані.

Публічна підтримка здійснюється у відкритій лінії: https://b24site.bitrix24.ua/online/site
Установка і початкові налаштування
«Асистент – коментарі зі Справ» встановлюється штатним чином із Маркету.

Після встановлення в сутностях CRM (Лід, Контакт, Компанія, Угода) додаються 2 поля.
Перше поле «Коментар зі стрічки» типу рядок. Значення поля буде оновлюватися застосунком «Асистент – коментарі зі Справ» і там буде текст останнього коментаря зі Справ.
Друге поле «Дата коментаря зі стрічки» типу дата/час. Значення поля буде оновлюватися застосунком «Асистент – коментарі зі Справ» і там буде дата і час останнього коментаря зі Справи.
Також ці поля використовуються іншим застосунком «Асистент – Коментатор»