При активній роботі зі Справами в CRM, в них з'являється багато коментарів. Усі вони знаходяться в таймлайні і, щоб їх подивитися, треба відкривати картку. Якщо у вас багато справ, то вам буде зручніше використовувати «Асистент – коментарі зі Справ». Застосунок витягує коментар зі справи і зберігає його в поле картки CRM. Поля CRM можна переглядати як в табличному варіанті, так і у вигляді карток Канбан. Не потрібно нічого відкривати, достатньо пробігтися очима по списку Справ, і ви вже побачите, як йде робота над ними.
Застосунок використовує коментарі з наступних Справ:
- зустріч
- дзвінок
- завдання
- дія
- користувацька дія
У поле картки CRM переноситься останній доданий не порожній коментар.
Спробуйте! Повірте, вам стане набагато зручніше працювати з CRM! :)
Це рішення відмінно доповнює можливості застосунків
Коментатор і
Асистент - коментатор завдань
Версія 1
Асистент переносить коментарі зі Справ в поле картки CRM. Тепер дуже зручно стежити за всім у Канбані.
Публічна підтримка здійснюється у відкритій лінії:
https://b24site.bitrix24.ua/online/site