Галузеве рішення працює в режимі CRM "Ліди + Угоди".
До функціоналу рішення входить:
- воронка лідів (від надходження ліда та до зустрічі з клієнтом);
- воронка продажів “Юридичні послуги” (від зустрічі з клієнтом до виконання умов договору);
- воронка продажів “Додаткові послуги для клієнта” (від укладення додаткового договору на супутні та інші роботи до їх завершення );
- налаштовані картки лідів;
- налаштовані картки угоди для Юридичних послуг;
- налаштовані картки угоди для Додаткових послуг;
- роботи-повідомлення про надходження заявок / угод по основних етапах роботи з клієнтами.
Специфічні вимоги для користувачів
Обмеження на галузевому рішенні, у залежності від вашого тарифу Бітрікс24.
На тарифах "Безкоштовний" і "Завдання +", "Базовий":
Доступні Ліди зі стадіями:
Не оброблений
Втрачаємо клієнта
Записаний на зустріч
В обробці
Перед зустріччю
Не прийшов
Зустріч
Перелік негативних стадій
Такий вигляд має простір роботи з лідами :
Позначка, що ми знаходимося в Лідах
Робочі стадії від звернення до конвертацій (якісна конвертація до угоди, чи негативна). Також є можливість переносити лід з однієї стадії до іншої так само, як ви пересуваете документи на робочому столі.
Можливість видалити Лід
Негативна конвертація Ліда
Якісна конвертація Ліда
При підключенні соц. мереж, месенджерів у вас буде зафіксовано усі звернення клієнтів. Також ви можете контролювати те, як ведеться робота з зверненнями до моменту зустрічі з клієнтом або його відмови;
Доступна воронка "Юридичні послуги" за стадіями:
Зустріч
Дзвінок клієнта
План дій
Узгодження з клієнтом
Укладання договору
Формування пакету документів
Оформлення документів
3-4 стороння зустріч
Судове засідання
Позитивне та негативне завершення роботи по справі.
Доступні для користувача поля в Лідах :
2. На тарифі "Старт +","Стандартний":
Доступно все, що є на тарифах "Безкоштовний" і "Завдання +";
Також доступна воронка "Додаткові послуги"
3. На тарифах "CRM +", "Команда" і "Компанія","Професійний":
Доступний весь функціонал, що є на тарифі "Старт +";
Доступні роботи-повідомлення про що надійшов справі;
Тунель між воронками "Юридичні послуг" і "Додаткові послуги";
Робот, що приводить ім'я угоди в формат "{{Контакт: Прізвище}} {{Контакт: Ім'я}} {{Контакт: По батькові}} | {{Назва}}";
Та багато інших роботів для подальшого аналізу проходження справи по стадіям, для розуміння того, скільки часу витрачається на ту чи іншу юридичну справу клієнта. Також є роботи з контролю виконання робіт менеджером.
По завершенні справи з негативним результатом є обов'язкові поля для заповнення, в яких відповідальний може пояснити, чому угода за справою була завершена з негативною стадією.
Скріншот стадій Лідів:
Скріншот Воронки і тунелі продажів:
Скріншоти стадій обох напрямків угод (Юридичні послуги та Додаткові послуги для клієнта),
Скріншоти картки Ліда
Скріншоти картки угоди за напрямом Юридичні послуги
Скріншоти картки угоди за напрямом Додаткові послуги
Скріншоти роботів у лідах
Скріншоти роботів у напрямку Юридичні послуги
Скріншоти роботів у напрямку Додаткові послуги
Версія 1
Данне рішення оптимізує роботу юридичної компанії. Від першого звернення клієнта до успішного вирішення його проблем та отримання вами доходу.