Додайте нові можливості в свій Бітрікс24. Встановіть готові застосунки з каталогу.

Viber + SMS [TurboSMS]
BLACK PRODUCTION
містить вбудовані покупки
Встановити
Інші застосунки розробника
Скріншоти
Офіційна Viber-розсилка клієнтам з назвою, логотипом вашої компанії та знаком верифікації ✔️.


ТЕКСТ ДО 1000 СИМВОЛІВ

Більше, ніж в звичайних SMS. Додавайте в повідомлення смайлики, викликайте у клієнтів емоції, акцентуйте увагу на головному.

РЕКЛАМНЕ ЗОБРАЖЕННЯ

Залучайте більше уваги, додавши зображення з товаром або акцією. Такі повідомлення краще запам'ятовуються. Виділяйтеся з натовпу!

ПОСИЛАННЯ В ТЕКСТІ

Доповніть ваше повідомлення, вказавши відразу кілька посилань на сайти, сторінки з акціями або іншою додатковою інформацією.

КНОПКА ПРИЗОВУ ДО ДІЇ

Відстежуйте кліки по кнопці, перевіряйте статус повідомлень в особистому кабінеті і CRM, додавайте UTM-мітки до посилання, збирайте статистику в Google Analytics.



МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУНКУ



АВТОМАТИЧНА ВІДПРАВКА VIBER ТА SMS ПОВІДОМЛЕНЬ

Налаштуйте автоматичну відправку Viber та SMS повідомлень по досягненню стадії ліда або угоди. Менеджеру достатньо перемістити картку в потрібну стадію і повідомлення відправиться автоматично. Автоматизувати відправку повідомлень зможе навіть співробітник без потрібної кваліфікації.

РУЧНА ВІДПРАВКА VIBER ТА SMS ПОВІДОМЛЕНЬ
Потрібно відправити Viber повідомлення вручну? Інформуйте ваших клієнтів прямо з картки ліда, угоди, контакта чи компанії. Можна вибрати одне з альфа-імен, вказати додаткові номера телефонів, текст кнопки для переходу, URL посилання та URL картинки.

ТРАНЗАКЦІЙНІ VIBER ПОВІДОМЛЕННЯ
Часто відправляєте шаблонні повідомлення клієнтам у Viber? Зекономте ваші гроші! Використовуйте транзакційні повідомлення. Вони дешевше за рекламні Viber повідомлення чи SMS та вміщують більше тексту (500 знаків у Viber замість 70 знаків у SMS). Створіть шаблон повідомлення, відправте на модерацію, отримайте згоду від Viber на відправку та інформуйте ваших клієнтів дешевше ніж зазвичай.

Детальніше:

ВІДКЛАДЕНІ VIBER ТА SMS ПОВІДОМЛЕННЯ (ПАУЗА)

Ви можете відправляти Viber та SMS повідомлення, обравши паузу. Просто налаштуйте в роботі потрібний вам період очікування та повідомлення відправиться тоді, коли ви захочете. Ви також можете обмежити відправку повідомлень тільки в робочий час, щоб не турбувати ваших клієнтів у вихідний.

ОПЦІЯ VIBER + SMS
Якщо вашим клієнтам або бізнес-партнерам не доходять Viber-повідомлення з яких-небудь причин (наприклад, застосунок було закрито або одержувач відписався від повідомлень), то автоматично відправиться SMS. При цьому текст SMS-повідомлення можна налаштувати окремо від тексту Viber-повідомлення.

СТАТУСИ ДОСТАВОК VIBER ПОВІДОМЛЕНЬ
Увімкніть опцію трекінгу статусів доставок Viber-повідомлень. Інформація з номерами телефонів, статусами доставок і текстом повідомлення повернеться вам у таймлайн. Працюватиме, навіть якщо в угоді декілька контактів та у кожного з них по декілька телефонів.

СТАТУСИ ДОСТАВОК SMS ПОВІДОМЛЕНЬ
Кожне ваше повідомлення буде автоматично відслідковуватися, а статуси повідомлень — оновлюватися. Тож ви завжди будете знати чи дійшло SMS клієнту.

МАСОВА РОЗСИЛКА SMS ПОВІДОМЛЕНЬ
Використовуйте CRM на повну потужність! Об'єднуйте ваших клієнтів у сегменти за допомогою CRM-маркетингу та інформуйте їх про головні події у вашій компанії.

ВИБІР НА ЯКИЙ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ ВІДПРАВЛЯТИ
У ваших клієнтів декілька номерів? Налаштовуйте на який тип номеру телефону (мобільний, робочий тощо) та на скільки номерів (перший, останній, всі) відправиляти повідомлення.

ВІДПРАВКА VIBER ТА SMS ПОВІДОМЛЕННЯ СПІВРОБІТНИКАМ
Поглиблюйте роботу з CRM, інформуючи ваших колег про важливі події щодо клієнтів. Ви можете відправити повідомлення навіть всій компанії:)

НЕОБМЕЖЕНА КІЛЬКІСТЬ АЛЬФА-ІМЕН VIBER ТА SMS

У вашому холдингу декілька компаній або брендів? Обирайте потрібне вам альфа-ім'я простим вибором зі списку. Усі альфа-імена SMS автоматично підтягуються з вашого особистого кабінету.

ПЕРЕВІРКА НОМЕРІВ ПРИ ВІДПРАВЛЕННІ

Якщо у вашій CRM номери телефонів контактів або компаній зберігаються в різному форматі (наприклад, 067-ХХХ-ХХ-ХХ або 38067ХХХХХХХ), то застосунок автоматично відформатує їх до потрібного вигляду перед відправкою. Телефони в самих картках при цьому застосунок не змінює.

ПІДКАЗКИ В НАЛАШТУВАННЯХ АКТІВІТІ

Не пам'ятаєте яка довжина Viber-повідомлення або в якому форматі вказати посилання на фото? В налаштуваннях робота/активіті додані підказки для починаючих та досвідчених фахівців.

ВІДПРАВКА VIBER ТА SMS ПОВІДОМЛЕНЬ КОНТАКТАМ І КОМПАНІЯМ

Вашому бізнесу потрібно відправляти Viber-повідомлення юридичним особам? Досить в налаштуваннях робота/активіті обрати компанію та повідомлення відправиться як і звичайному контакту.

РЕЗУЛЬТАТИ ВІДПРАЦЮВАННЯ АКТІВІТІ

Хочете налаштувати автоматизацію більш гнучко? Використовуйте додаткові результати робота/активіті для моделювання складних сценаріїв у роботі вашого бізнесу.

МОЖЛИВІСТЬ ПІДСТАНОВКИ ЗМІННИХ В АКТІВІТІ

Ви досвідчений користувач CRM? Скористайтеся підстановкою змінних при налаштуванні автоматизації для максимального контролю над процесом!

ВІДПРАВКА SMS У ЦЕНТРІ ПРОДАЖІВ
У вас малий бізнес і швидкі продажі? Надсилайте за допомогою SMS посилання на оплату замовлення. Клієнт перейде за посиланням і оплатить товари, а результат повернеться до вас в угоду.

ГАРАНТОВАНА ДОСТАВКА ПОВІДОМЛЕНЬ
Якщо виникнуть якісь непередбачувані обставини, відправка Viber та SMS повідомлень буде повторюватись, поки вони не будуть доставлені клієнту.


ПРАЦЮЄ НА ТАРИФАХ:

  1. хмарні Бітрікс24 (демо-режим на 30 днів)
  2. хмарні Бітрікс24 (усі тарифи)
  3. коробкові Бітрікс24 (будь-які редакції)

ПРАЦЮЄ З СУТНОСТЯМИ:
  1. лід
  2. угода
  3. контакт
  4. компанія
  5. замовлення
  6. смарт-процеси (скоро)

Версія 2

  1. Додана можливість вибору на який тип телефону надсилати повідомлення (робочий, мобільний тощо).
  2. Додана можливість вибору на скільки телефонів надсилати повідомлення (перший, останній, усі номери).
  3. Додана можливість надсилати повідомлення співробітникам.
  4. Автоматична повторна відправка повідомлення, якщо не отримано відповіді на запит від провайдера.

Версія 1
Інформуйте ваших клієнтів за допомогою SMS і Viber повідомлень прямо з вашої CRM!

Онлайн-чат на сторінці застосунку (після встановлення)

В особистому кабінеті провайдера у розділі Налаштування API:

  1. активуйте опцію "HTTP API — простий та зручний спосіб відправляти повідомлення звідки завгодно, підтримує відправку VIBER, SMS, а також гібридні розсилки VIBER+SMS"
  2. для опції "Підтримувані канали створення повідомлень" виберіть значення "HTTP API"
  3. збережіть налаштування на сторінці
  4. згенеруйте токен HTTP API авторизації, якщо він не був згенерований раніше
  5. в налаштуваннях застосунку вкажіть згенерований токен (для всіх альфа-імен використовується єдиний токен)
  6. в налаштуваннях застосунку вкажіть альфа-імена Viber та SMS, які прив'язані до вашого аккаунту у кабінеті провайдера (якщо ви не плануєте використовувати альфа-ім'я Viber, то не вказуйте його)

Відкрити зображення на весь екран


Важливо!

Назви альфа-імен Viber та SMS в налаштуваннях застосунку повинні бути повністю ідентичні назвам альфа-імен в кабінеті провайдера.

Наприклад, якщо в кабінеті провайдера вказано альфа-ім'я SMS "Best-Shop", а у налаштуваннях застосунку вказано "Bestshop" чи "best-shop", то повідомлення не будуть відправлені.