Більше, ніж в звичайних SMS. Додавайте в повідомлення смайлики, викликайте у клієнтів емоції, акцентуйте увагу на головному.
РЕКЛАМНЕ ЗОБРАЖЕННЯЗалучайте більше уваги, додавши зображення з товаром або акцією. Такі повідомлення краще запам'ятовуються. Виділяйтеся з натовпу!
ПОСИЛАННЯ В ТЕКСТІДоповніть ваше повідомлення, вказавши відразу кілька посилань на сайти, сторінки з акціями або іншою додатковою інформацією.
КНОПКА ПРИЗОВУ ДО ДІЇВідстежуйте кліки по кнопці, перевіряйте статус повідомлень в особистому кабінеті і CRM, додавайте UTM-мітки до посилання, збирайте статистику в Google Analytics.
Налаштуйте автоматичну відправку Viber та SMS повідомлень по досягненню стадії ліда або угоди. Менеджеру достатньо перемістити картку в потрібну стадію і повідомлення відправиться автоматично. Автоматизувати відправку повідомлень зможе навіть співробітник без потрібної кваліфікації.
ВІДКЛАДЕНІ VIBER ТА SMS ПОВІДОМЛЕННЯ (ПАУЗА)Ви можете відправляти Viber та SMS повідомлення, обравши паузу. Просто налаштуйте в роботі потрібний вам період очікування та повідомлення відправиться тоді, коли ви захочете. Ви також можете обмежити відправку повідомлень тільки в робочий час, щоб не турбувати ваших клієнтів у вихідний.
ОПЦІЯ VIBER + SMSУ вашому холдингу декілька компаній або брендів? Обирайте потрібне вам альфа-ім'я простим вибором зі списку. Усі альфа-імена SMS автоматично підтягуються з вашого особистого кабінету.
ПЕРЕВІРКА НОМЕРІВ ПРИ ВІДПРАВЛЕННІЯкщо у вашій CRM номери телефонів контактів або компаній зберігаються в різному форматі (наприклад, 067-ХХХ-ХХ-ХХ або 38067ХХХХХХХ), то застосунок автоматично відформатує їх до потрібного вигляду перед відправкою. Телефони в самих картках при цьому застосунок не змінює.
ПІДКАЗКИ В НАЛАШТУВАННЯХ АКТІВІТІНе пам'ятаєте яка довжина Viber-повідомлення або в якому форматі вказати посилання на фото? В налаштуваннях робота/активіті додані підказки для починаючих та досвідчених фахівців.
ВІДПРАВКА VIBER ТА SMS ПОВІДОМЛЕНЬ КОНТАКТАМ І КОМПАНІЯМВашому бізнесу потрібно відправляти Viber-повідомлення юридичним особам? Досить в настройках робота/активіті обрати компанію та повідомлення відправиться як і звичайному контакту.
РЕЗУЛЬТАТИ ВІДПРАЦЮВАННЯ АКТІВІТІХочете налаштувати автоматизацію більш гнучко? Використовуйте додаткові результати робота/активіті для моделювання складних сценаріїв у роботі вашого бізнесу.
МОЖЛИВІСТЬ ПІДСТАНОВКИ ЗМІННИХ В АКТІВІТІВи досвідчений користувач CRM? Скористайтеся підстановкою змінних при налаштуванні автоматизації для максимального контролю над процесом!
ВІДПРАВКА SMS У ЦЕНТРІ ПРОДАЖІВПРАЦЮЄ НА ТАРИФАХ:
Версія 2
Додали ручну відправку Viber повідомлень з лідів, угод, контактів, компаній.
Версія 1
Інформуйте ваших клієнтів за допомогою SMS і Viber повідомлень прямо з вашої CRM!
Крок 1.
Логіном в особистому кабінеті провайдера виступає номер телефону.
Введіть номер телефону, під яким буде створений обліковий запис або вкажіть номер телефону, під яким вже був створений обліковий запис раніше.
Відкрити зображення на весь екран
Крок 2.
На вказаний номер телефону прийде SMS з кодом. Введіть його у відповідне поле.
Вкажіть email для сповіщень і ПІБ користувача.
Якщо обліковий запис вже був створений раніше на сайті провайдера та email з ПІБ були заповнені в особистому кабінеті, то не хвилюйтеся, введені вами дані на поточному кроці НЕ перезапишуть дані в особистому кабінеті.
Відкрити зображення на весь екран
Крок 3.
Якщо ви реєструєтеся вперше, то на вказаний номер телефону прийде SMS з паролем від особистого кабінету на сайті провайдера. Введіть його у відповідне поле та збережіть зміни.
Токен облікового запису автоматично підтягнеться з сайту провайдера. Знайти його можна в профілі облікового запису.
Якщо до вашого облікового запису вже прив'язані альфа-імена SMS, то вони автоматично будуть підключені і ви зможете їх використовувати для відправки SMS.
Якщо до вашого облікового запису вже прив'язане альфа-ім'я Viber, то вкажіть його на сторінці налаштувань застосунку у відповідному полі та збережіть зміни.