Версія застосунку з оплатою всередині, демо режимом 15 днів і постійним повнофункціональним обліковим записом адміністратора.
Повністю сумісний з КОРОБКОВОЮ версією Корпоративного порталу.
Спеціальний промокод для наших клієнтів -
PRT-ZNVSZQ Вкажіть у спеціальному полі та отримайте 10 % знижки на першу оплату акаунта будь-якої версії КоллХелпера.
Дивіться відео - все найважливіше за одну хвилину:
https://youtu.be/QHQTFty8UesВам потрібно підвищити продажі?
Значить Вашим менеджерам необхідно працювати по скриптам.
Інтеграція з CRM вже працює! Дані про клієнта і компанії - прямо в тексті скрипта і доступні для редагування.
Вже доступна візуальна аналітика! Дані про проходження скриптів у вигляді таблиці або схеми з кількістю переходів на конкретний вузол скрипта, кількістю і типом завершених дзвінків на кожному вузлі.
Повна інструкція до застосунка.
За рахунок цього Ваші менеджери:
- завжди говорять правильно потрібні речі
- не забувають розповісти і запитати
- правильно працюють з запереченнями
- завжди знають що відповісти клієнту
- швидко навчаються і починають працювати
Модуль дозволяє створювати скрипти для відпрацювання вхідних і вихідних дзвінків операторами і офіс-менеджерами.
В системі створюється потрібна кількість скриптів і оператор в залежності від ситуації використовує необхідний скрипт, який веде його по розмові.
Створення та управління - в зручному деревоподібному інтерфейсі.
Відео інструкція:
https://youtu.be/_x-v51yeJwwСайт:
http://callhelp.kit-media.com/
Побажання щодо розширення функціоналу та повідомлення з проблемами в роботі модуля приймаються за адресою
callhelp@kit-media.comВсі пропозиції та скарги будуть розглядатися і по можливості вживати заходів.
Ми самі користуємося цим рішенням і максимально зацікавлені в його працездатності і функціонал.
Встановлюється в Корпоративний портал, як модуль, готовий до роботи, після налаштування прав для адміністраторів і операторів.
Спочатку права адміністратора застосунку має обліковий запис, під яким він був встановлений.
Щоб призначити права іншому користувачеві – потрічно щоб користувач спочатку відкрив сторінку застосунку, тоді його обліковий запис з'явиться в керуванні правами в застосунку.
Детальніше на сайті:
http://callhelp.kit-media.com/