ОМНІКАНАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО РОБОТИ З МЕСЕНДЖЕРАМИ
Застосунок дозволяє інтегрувати WhatsApp™, Viber™, Telegram™, Facebook™ Messenger, Instagram™, і Онлайн-чат Бітрікс24.
Рішення реалізовано на базі агрегатора месенджерів для бізнесу – Nova.Chats.
ІНТЕГРАЦІЯ З ВІДКРИТИМИ ЛІНІЯМИ
Спілкування з клієнтом проходить в режимі реального часу. Оператор з чату Бітрікс24 веде діалог з клієнтом, а у процесі спілкування вони можуть обмінюватися файлами та документами. При завершенні діалогу чат з клієнтом зберігається в карточку Бітрікс24.
ІНТЕГРАЦІЯ З CRM
Листування з клієнтом ведеться в сервісі Nova.Chats.com і автоматично передається в Бітрікс24. Листування переноситься в карточку у вигляді коментаря, з посиланням на чат з цим клієнтом в системі Nova.Chats.
Застосунок працює в будь-якій версії Бітрікс24, починаючи з хмарної редакції «Проєкт+» і до коробкової редакції «Ентерпрайз». Параметри налаштувань ідентичні для обох версій.
Застосунок має актівіті в Бізнес-процесах, яке дозволяє автоматизувати відправку повідомлень з CRM Бітрікс24.
(детальніше про роботу з бізнес-процесами написано в iнструкції)
Застосунок дозволяє отримувати дані з систем аналітики і записувати в поля сутностей CRM: url, utm, google_id, comagic_id, roistat_visit.
Застосунок підтримує різні типи інтеграції з CRM системою, відповідно з бізнес логікою вашої компанії:
ЛIД + КОНТАКТ + УГОДА
Для нових клієнтів будуть автоматично створюватися сутності відповідно до логіки налаштувань CRM.
Якщо листування з клієнтом ведеться в сервісі NovaChats.com, то після завершення звернення вона автоматично передається в CRM Бітрікс24. Листування переноситься в карточку в вигляді коментаря, з посиланням на чат у системі Nova.Chats.
ЛІДОГЕНЕРАЦІЯ ВІДКРИТИХ ЛІНІЙ
Ліди створюються відповідно до логіки Відкритих ліній.
Всі месенджери в одному вікні. Через конектор в Контакт-центрі Відкриті лінії збирають повідомлення в Бітрікс24 з різних каналів і месенджерів, підключених до NovaChats.com, розподіляють по правилам черги між співробітниками і непомітно зберігають в CRM.
Чи є можливість писати клієнту з Бітрікс24 першим?
Увага! Якщо ви користуєтесь функцією “Писати першим”, яка дозволяє звернутись через WhatsApp або Viber до клієнта, який не писав вам раніше в чат, то ми рекомендуємо:
Відправляти тільки ті повідомлення, які клієнт очікує і вони йому цікаві
Писати не більше 20 новим клієнтам за добу
Не повторюватися, а змінювати тексти повідомлень, роблячи їх більш персоналізованими
В іншому випадку, ваш WhatsApp-аккаунт може бути заблоковано за спам компанією WhatsApp Inc.
Цей застосунок безкоштовний, але для його роботи вам необхідно підключити месенджери в сервісі NovaChats.com, за що цей сервіс може стягувати відповідну плату. Щоб отримати докладнішу інформацію про тарифи, перейдіть за посиланням.
Онлайн-платформа працює у тарифах «Команда», «Компанія» та/або «Коробкова версія Бітрікс24».
Онлайн-платформа інтегрується з відкритими лініями та інтерфейсом сутностей (угоди, контакти, компанії) в Бітрікс24, а саме:
Спілкування з клієнтом проходить в режимі реального часу та реалізовано на базі Онлайн-платформи через чат Бітрікс24. Оператор з чату Бітрікс24 веде діалог з клієнтом, співбесідником, в процесі спілкування можуть обмінюватися файлами та документами. При завершенні діалогу чат з клієнтом зберігається в карточку Бітрікс24. Через коннектор в Контакт-центрі Відкриті лінії Бітрікс24 збирають повідомлення в систему Бітрікс24 з різних каналів і месенджерів, що підключені до Онлайн-платформи.
Листування з клієнтом ведеться на Онлайн-платформі та автоматично передається в Бітркіс24. Листування переноситься в карточку у вигляді коментаря, з посиланням на чат з цим клієнтом в системі Онлайн-платформи.
Версія 2
Змінено ендпоінт програм
Версія 1
ІНТЕГРАЦІЯ З МЕСЕНДЖЕРАМИ
Інструкція по налаштуванню застосунку – див. тут.
Інструкція по ручній установці застосунку (якщо в вашому маркетплейсі не знаходиться застосунок) – тут.
Для роботи додатку необхідно:
Зв’язатися з техпідтримкою Nova.Chats ви можете через віджет з месенджерами в кутку екрану на сайті novachats.com. Відповідно до інструкції техпідтримки Nova.Chats вибрати тариф і оплатити його. Якщо вам потрібно клієнту першим, не забудьте повідомити про це техпідтримці Nova.Chats.
В сервісі Nova.Chats перейти в розділ Налаштування/АРІ і отримати свій АРІ-токен.
Скопіювати токен в налаштування цього застосунку.
В налаштуваннях застосунку обрати тип інтеграції.
Підключення каналів та додаткових послуг відбувається через чат технічної підтримки сервісу Nova.Chats, який доступний за посиланням https://novachats.com/ua/
Підключення кожного каналу оплачується за окремою вартістю.
Більш детально про тарифи https://novachats.com/ua/