Увага! Додаток працює тільки на тарифних планах "Команда" і "Компанія"
Застосунок «Робот-поштар» призначений для автоматизації процесу надсилання електронних листів із бізнес-процесів. Основною корисною функцією застосунку є можливість створення власних шаблонів електронних листів, з можливістю передачі в шаблон даних із бізнес-процесу. При спробі надіслати рахунки на оплату ви можете сформувати шаблон таким чином, що в листі буде персональне звернення до адресата по імені, вказана сума рахунку тощо. Параметри, які можна отримати з угоди.
Після установки застосунку компанії надається пробний безкоштовний період 14 днів. Подальше використання додатка відбувається за передплатою:
1 місяць – 570 UAH.
3 місяці – 1539 UAH.
6 місяців – 2910 UAH.
12 місяців – 5470 UAH.
Версія 1
Застосунок призначений для автоматизації розсилки електронних листів із бізнес-процесів із можливістю динамічного формування контенту на підставі переданих у бізнес-процес даних.
Telegram:
https://t.me/b24lab_botPhone: +380 93 177 54 25
1. Встановіть застосунок.
2. Перейдіть на вкладку «Системні налаштування» і вкажіть параметри своєї поштової скриньки з якої ви плануєте відправляти листи.
3. Для коректної роботи застосунку необхідно в налаштуваннях CRM в розділі Роботи і бізнес-процеси – Бізнес-процеси створити новий шаблон бізнес-процесу для Угоди. Бізнес-процес повинен містити Webhook, який може бути викликаний безпосередньо з угоди. В полі "Handler" вебхука повинен бути вказаний наступний URL:
https://b24.rctech.eu/apps/mailer/webhook?
4. За знаком питання в URL повинні йти обов'язкові та необов'язкові параметри, повний опис яких можна отримати безпосередньо в застосунку на вкладці «Допомога і підтримка».