Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід
ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
UMNICO
Umnico
Безкоштовно
Встановити
Скріншоти
Застосунок Umnico інтегрує соцмережі і месенджери в відкриті лінії Бітрікс 24. Сервіс Umnico дозволяє оперативно і без затримок відповідати клієнтам в безлічі каналів:
• WhatsApp
    • Instagram (Директ/Коментар)
    • Facebook
    • Telegram

Крім повідомлень можна також відправляти: фото, аудіо, відео та посилання. Більше ви не пропустите жодного повідомлення або коментаря.
Наші переваги:

•  Можливість відповідати в Директ на коментар в Instagram

• Безпечне зберігання даних і швидка, безперебійна робота WhatsApp

• Програвання аудіо / відео файлів в лініях Бітрікс24
   
• Можливість блокувати коментарі під постами Instagram і небажані контакти в Whatsapp

• Перегляд постів Instagram з коментарями в лініях Бітрікс24

• Можливість хостингу пристроїв у власному дата центрі

Застосунок працює в будь-якій версії Бітрікс24, починаючи з хмарної редакції "Безкоштовний" і до коробкової редакції "Ентерпрайз".


Вартість:

Ви можете БЕЗКОШТОВНО протестувати роботу застосунку протягом 3-х днів.
Більш детально про тарифи на нашому сайті.
Застосунки надаються безкоштовно, однак для його роботи необхідно бути користувачем сервісу Umnico.com

Версія 3
Додана підтримка бізнес-процесів

Версія 2
Виправлення

Версія 1
Umnico -агрегатор месенджерів і соцмереж

Якщо у вас виникли труднощі з установкою застосунку, потрібна допомога або консультація, ми з радістю вам допоможемо, наші контакти:

Email: hello@umnico.comСайт: umnico.com
Підключення не займе багато часу.

Послідовно виконайте наступні кроки:

1. Встановіть застосунок у ваш Бітрікс24.

2. Після установки відкриється сторінка налаштування застосунку, куди необхідно ввести токен API сервісу Umnico. Для його отримання виконайте наступні кроки.

3. Створіть акаунт в сервісі (або авторизуйтесь в раніше створеному акаунті).

4. Перейдіть в розділ Налаштування – Інтеграції і додайте підключення до потрібних каналів.

5. Перейдіть в розділ Налаштування – API і скопіюйте токен.

6. Поверніться до вікна налаштування застосунку Umnico в Бітрікс24 і введіть отриманий токен.

7. Якщо випадково після установки застосунку закрили вікно введення ключа API, або якщо необхідно змінити прив'язку до акаунту, то увійдіть в Бітрікс24 в меню Застосунки – Встановлені – Umnico і введіть токен API Umnico.

8. У разі виникнення проблем з отриманням повідомлень насамперед перевірте, чи приходять повідомлення безпосередньо в кабінет Umnico в розділи Fresh або звернення.

A. Якщо там теж немає вхідних, спробуйте перепідключити канали в розділі Налаштування – Інтеграції.

B. Якщо там є повідомлення, перегляньте історію всіх діалогів в Бітрікс24 в розділі Контакт-центр – Список чатів.

C. Якщо повідомлення є в кабінеті Umnico, але немає у відкритих лініях і списку діалогів Бітрікс24, спробуйте поміняти токен API Umnico в налаштуваннях застосунку і зберегти його заново. Переконайтеся, що токен API коректний і актуальний.

D. Якщо проблема не вирішується, зверніться в нашу техпідтримку.