Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід
ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
TG24
TECHNOUNIT-GROUP
Безкоштовно
Встановити
Скріншоти
Додаток TG24 дозволить підключити необмежену кількість ваших Telegram-акаунтів прямо у Відкриті лінії вашого порталу Бітрікс24 з обміном файлами, збереженням листування та історії взаємодій. Після підключення облікового запису дані потрапляють у ваш портал Бітрікс24, навіть якщо ви ведете діалог не з Бітрікс24, а через інші програми Telegram, наприклад, з вашого смартфона.

Версія 3
Отримання повідомлень у чати Бітрікс24 та CRM з Telegram-груп

Версія 2
Тепер повідомлення з груп також потрапляють до Бітрікс24.

Версія 1
TG24 - це безкоштовна програма, яка дозволяє підключати необмежену кількість ваших Telegram-аккаунтів до Відкритих ліній в Бітрікс24.

ПОРЯДОК І УМОВИ НАДАННЯ ТЕХНІЧНОГО ПІДТРИМКИ

1. ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ

КОРИСТУВАЧ – юридична особа, кінцевий користувач продукту
РОЗРОБНИК – команда та/або співробітники ТОВ «TECHNOUNIT-GROUP»
ПРОДУКТ – додаток UzINN, створений Розробником, опублікований у Бітрікс24. Маркет і легально придбаний користувачем.
Битрикс24.Маркет – вбудований в портал клієнта каталог рішень (онлайн-магазин додатків) від компанії 1СБітрікс для публікації та розповсюдження продуктів розробника
ПОРТАЛ – хмарна або коробкова версія веб-інструменту організації бізнесу «1С-Бітрікс24» та/або Система управління сайтом (CMS) «1С-Бітрікс: Управління сайтом»
ОПЕРАТОР – оператор платіжного сервісу, що дозволяє клієнтам користувача оплачувати послуги чи товари користувача
ПОМИЛКА – поведінка продукту, відрізняється від описаного у документації для поточних структурних умов;
ІНЦИДЕНТ – будь-яка подія, яка негативно впливає чи може вплинути надалі на роботу продукту;
ЗАЯВКА – самостійно зареєстроване звернення користувача шляхом звернення на зазначені контактні дані (e-mail, Telegram, телефон), а також шляхом вбудованого в маркетплейс функціоналу;
ТЕХПІДТРИМКА – роботи та/або надання консультації, рекомендацій або готового рішення щодо налаштувань та/або виправлення помилок продукту на порталі користувача співробітниками розробника;
ЧАС РЕАКЦІЇ - період часу від заявки користувача на техпідтримку до реакції розробника, тобто лист у відповідь електронною поштою або дзвінок по телефону, або звернення в Telegram (повідомлення про реєстрацію інциденту і початок робіт з його вирішення або запит інформації по суті звернення, або надання консультації, рекомендацій чи готового рішення, якщо проблема відома);
ОБНОВЛЕННЯ – процедура заміни програмного забезпечення, випущена у виробництво, яка модифікує або замінює попередню версію програмного забезпечення на актуальну версію;
АКТУАЛЬНА ВЕРСІЯ – старша на даний момент версія, що включає покращення продукту та додаткову функціональність, також може включати архітектурні зміни та підтримку змінених умов взаємодії з ОПЕРАТОРОМ;

2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Даний продукт розроблений і надається будь-якому користувачеві безоплатно і так, у надії що кожен користувач самостійно може виконати нехитрі маніпуляції з підключення та налаштування даного продукту. Інструкція проста і невигадлива, так що розробники щиро сподіваються, що їхня допомога вам не знадобиться. Однак, якщо вам все ж таки знадобилися додаткові руки, знання та час, то техпідтримка надається будь-якому користувачеві, за наступних умов:
- продукт не використовується спільно з неліцензійними програмними засобами, та умови ліцензійних угод не порушені;
- Користувач підключений до оператора зі списку рекомендованих розробником;
- якщо це коробковий портал, то він не знаходиться в закритій мережній інфраструктурі і повністю відкритий для доступу відповідно до вимог 1СБітрікс та Розробника;
- Користувач має чинний договір з Розробником на надання послуг Техпідтримки;

3. РЕГЛАМЕНТИ І УМОВИ
3.1. Регламент звернень користувача:

За відсутності або закінчення терміну дії договору на техпідтримку користувач повинен самостійно звернутися за договором до розробника в Telegram, або за адресою електронної пошти, вказаною в контактах.

У разі виникнення помилки, користувач, з чинним договором на техпідтримку, повинен надсилати запити на надання техпідтримки відповідно до правил написання запитів:
- заявка з адреси електронної пошти домену організації користувача на електронну адресу розробника, зазначену в контактах договору та цього документа;
- заявка з Telegram-логіна зареєстрованого у договорі як відповідальна особа користувача в Telegram-логін розробника, зазначений у контактах договору;

У заявці має бути інформація:
- Номер договору техпідтримки;
- адреса порталу із встановленим продуктом;
- дані щодо підключення до оператора;
- інформацію, яка максимально повно і доступно описує проблему, керуючись правилами написання запитів при зверненні за техпідтримкою (що робилося, що очікувалося отримати, що було отримано в результаті)
- відеозапис процедури дії та виникнення помилки;

При необхідності та на запит розробника, користувач зобов'язаний надати адміністраторський доступ до порталу користувача, та/або до кабінету оператора;
При ідентифікації причини проблеми як апаратної або у разі проблеми оператора обладнання користувач повинен звернутися до найближчого сервісного центру або до оператора з відповідним запитом.
Користувач зобов'язаний виконувати в повному обсязі всі рекомендації техпідтримки та надавати інформацію по суті звернення.

3.2. Регламент дій розробника

У разі виникнення помилки у користувача з чинним договором на техпідтримку розробник діє за такими регламентами:
Забезпечується надання техпідтримки з належною якістю відповідно до термінів та умов, встановлених чинним договором.
Кожна заявка користувача реєструється у власній системі управління інцидентами, номер заявки видається Користувачеві електронною поштою
У разі виявлення вразливості продукту – надається рішення, що закриває виявлену вразливість.
Інформація про хід рішення зареєстрованих заявок надається користувачеві на запит з контактів, зазначених у договорі на техпідтримку.

При визначенні причини заявки як помилки продукту Користувачеві надається достатня інформація для вирішення інциденту, а саме:
- інформація про наявну версію, що вирішує проблему;
- або інформація про оновлення продукту, вирішальному проблему;
- або інформація про плановані терміни випуску версії або оновлення, за допомогою яких можна вирішити цю проблему;
- або інформація про спосіб обходу цієї проблеми.

Крім того, розробник може надавати відповіді за заявками Користувача, а саме:
- готове рішення чи рекомендації для вирішення проблеми;
- консультації щодо продукту;
- доступ до онлайн-ресурсів, що містять інформацію з відомих проблем та рекомендації щодо вирішення типових звернень.

4. КОНТАКТИ
Tashkent. Nukus str., 71
UZBEKISTAN 100015
+99 871 203 7006
Email: info@technounit.uz
Telegram: @technounit

1. Заставтеся на своєму порталі Бітрікс24 під обліковим записом з правами адміністратора.
2. Відкрийте в меню зліва пункт "Маркет"
3. Знайдіть додаток за назвою TG24 або на ім'я розробника ТЕХНОЮНІТ-ГРУП (TECHNOUNIT)
4. Натисніть Встановити та прийміть умови використання
5. Налаштуйте програму згідно з інструкцією