Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Інтеграція з Asterisk для України через Telefum24

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Інтеграція з Asterisk для України через Telefum24
Telefum24
Безкоштовно
містить вбудовані покупки
Встановити
Скріншоти
Asterisk

Застосунок дозволяє підключити Вашу АТС на базі Asterisk.

Доступні наступні функції:
  • Розумна переадресація
  • Переведення дзвінка на іншого співробітника
  • Вспливаюча картка під час дзвінка
  • Дзвінки із кліком з картки клієнта
  • Запис розмов
  • Автостворення ліда із дзвінка (якщо новий)
  • Логування дзвінків у картці клієнта
  • Контроль втрачених дзвінків
  • Статистика
Як працює:
  • Для звершення дзвінка - необхідно в картці клієнта натиснути кнопку виклику, і буде ініційований вхідний дзвінок на телефон співробітника. Після підняття слухавки почнеться дозвін до клієнта.
  • Під час дзвінка буде відображатися спливаюча картка з даними клієнта, з можливістю переходу в картку цього клієнта.
  • Після завершення розмови дзвінок буде доданий у картку клієнта, з яким була розмова.
Скільки це коштує:

  • Вартість  залежить від кількості користувачів:     до 3-х користувачів – 360  грн/міс, до 10-ти користувачів – 720 грн/міс, до 25-ти користувачів –  1080 грн/міс, до 50-ти користувачів – 1800 грн/міс.
  • Тарифікується  тільки використання особистого кабінету Telefum24. У рамках одного  особистого кабінету може бути підключено кілька інтеграцій та кілька  порталів Бітрікс24 або інших CRM систем. Додаткова плата не стягується.

Посилання:

Версія 1
Інтеграція Бітрікс24 з телефонами на базі Asterisk.

Наші контакти:

Веб-сайт: telefum24.com
Email: info@telefum24.ru
Телефон: +38(044)229-29-31
Опис підключення Asterisk

Адміністратору потрібно:
  1. Встановити цей застосунок
  2. Зареєструвати особистий кабінет на сайте online.telefum.com. Як логін ввести адрес електронної пошти адміністратора Бітрікс24
  3. В особистому кабінеті Telefum24 додати CRM Bitrix24
  4. Встановити програмне забезпечення на Asterisk/FreePBX
  5. В особистому кабінеті Telefum24 обрати співробітників, що будуть працювати з телефонією
  6. Виконати зіставлення внутрішніх номерів співробітників
  7. Налаштувати правила автостворення клієнтів