Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Залежні поля

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Скріншоти

Застосунок дозволяє зручно заповнювати поля у CRM, які основані на залежних універсальних списках.


Що це значить?

Ви можете створити унікальні поля зі списками та обирати необхідні значення у картці ліда\контакта\компанії\угоди.

Ви налаштовуєте один раз, а потім просто обираєте значення. Більше не потрібно гортати список, де безліч варіантів та створювати неіснуючі комбінації.
Додайте більше автоматизації до вашої CRM. Можливості застосунку дозволять поліпшити якість заповнення картки у CRM та подальшої комунікації з Вашими клієнтами.

Як це працює?

  1. Створюємо списки у розділі “Співробітники”

Списки → Додати список

  1. Після створення списку, налаштовуємо поля у ньому.
    Кнопка “Дії” → “Налаштувати поля”.
    Зазначаємо поля, до яких потім будемо прив'язувати значення.

  2. Потім у списку створюємо значення (елемент) через кнопку “Додати”.
    Вказуємо назву та прив`язуємо до списку (завдяки полям, які ви налаштували у пункті 2)

  3. Далі необхідно у розділі CRM додати поля, які відповідають Вашим спискам.
    CRM → Налаштування → Налаштування форм і звітів → Поля користувача → Налаштувати поле → Вказуємо назву та тип “Прив'язка до елементів інф. блоків” → Тип інфоблоку “Списки” → поруч з`явиться поле, де ви обираємо створений список.
    Важливо: налаштувати поля в CRM потрібно для кожного створеного Вами списку окремо.

  4. Переходимо у застосунок “Залежні поля” і додаємо поле.
    Вписуємо назву → обираємо “Тип” (лід\контакт\компанія\угода) - обираємо залежні поля (які ви створили) → тиснимо “Зберегти”.

  5. У картці угоди тисните “Обрати поле” та обираєте створене Вами у застосунку.

*Застосунок дозволяє створювати необмежену кількість залежних полів.

Тепер можете користуватися полями та обирати необхідні комбінації.

Кожен користувач нашого застосунку може отримати безкоштовний аудит Бітрікс24.

Версія 1
Застосунок дозволяє зручно заповнювати поля у CRM, які основані на залежних універсальних списках.

+38 (099) 636 5 888

+38 (097) 680 7 515

info@primelab.сom.ua

Час роботи технічної підтримки:

9:00 – 17:00 GMT (10:00 – 18:00 за київським часом).

Час реакції на звернення: 24 години.

Вихідні дні: субота та неділя.

Встановлення:


Завантажуєте застосунок із маркетплейсу та можете починати внутрішні налаштування універсальних списків.

Застосунок доступний на тарифі “Компанія”.