Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Пропущені дзвінки

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Скріншоти

Як часто у вашій компанії менеджери не реагують на пропущений дзвінок?

Наш застосунок дозволить відстежувати та контролювати реакцію менеджерів на пропущені дзвінки та підвищити рівень сервісу в компанії та не прогавити замовлення.

Що може наш застосунок?

  • Миттєво відправляє повідомлення у спільний чат менеджерів (чи будь-який інший чат) про пропущений дзвінок.

  • Відправляє повідомлення кожному вибраному співробітнику особисто.

  • У повідомленні завжди є посилання на картку клієнта в базі.

Чим корисний наш застосунок?

  • Пришвидшиться реакція на пропущений дзвінок, а значить клієнту не доведеться довго чекати на вашу консультацію.

  • Посилання на картку клієнта у повідомленні дозволить співробітнику не витрачати час на пошуки контакту у базі та зателефонувати клієнту в один клік.

  • Керівнику буде простіше контролювати якість сервісу. Він також може отримувати повідомлення про пропущені дзвінки і контролювати швидкість реакції менеджера.

Версія 1
Наш застосунок дозволить відстежувати та контролювати реакцію менеджерів на пропущені дзвінки та підвищити рівень сервісу в компанії та не прогавити замовлення.

+38 (099) 636 5 888

+38 (097) 680 7 515

info@primelab.сom.ua

Час роботи технічної підтримки:

9:00 – 17:00 GMT (10:00 – 18:00 за київським часом).

Час реакції на звернення: 24 години.

Вихідні дні: субота та неділя.

Встановлення:

  1. Завантажте застосунок з Бітрікс24.Маркета.

  2. Відкрийте застосунок на вашому порталі та зробіть налаштування.

  3. Вкажіть ID Чату. Знайти його легко:

  • Відкрийте потрібний чат та у полі для вводу повідомлення напишіть “/getDialogId” та натисніть “Відправити”.

  • У правому верхньому кутку екрану з`явиться номер. Його потрібно скопіювати та вставити у відповідне поле застосунку.

Кількість чатів, які можно додати у застосунку необмежена.

  1. Далі оберіть відділ вашої компанії.
    Після того як ви оберете відділ, автоматично обираються співробітники, які є у цьому відділі. Саме їм будуть надходити повідомлення про пропущені дзвінки.

  2. Або навпаки – ви можете обрати співробітників, які будуть отримувати повідомлення, а відділи обираються автоматично.

Зверніть увагу, що це не означає, що усі співробітники у цьому відділі будуть отримувати повідомлення. Їх отримуватимуть лише ті, кого ви обрали.

  1. Після завершення налаштувань – натисніть “Зберегти”. Після чого, застосунок почне свою роботу.