Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Масова зміна відповідальних

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Скріншоти

Що робити, якщо було звільнено співробітника, а на ньому були важливі клієнти?

Наш застосунок дозволяє швидко розподілити клієнтів за поточними менеджерами та продовжити роботу.

Що може наш застосунок?

  • Змінити відповідального за контакти та компанії зі звільненого співробітника на поточних менеджерів.

  • Рівномірно розподілити клієнтів на декількох менеджерів.

  • Щоденний моніторинг клієнтів, за яких відповідальний звільнений менеджер.
    Кожного дня, окрім суботи та неділі, керівнику (тому, хто встановив застосунок на портал) буде приходити сповіщення про кількість контактів та компаній, які на звільнених співробітниках.

  • Якщо контакти були об'єднані у компанію, то застосунок переведе усі контакти у компанії на одного співробітника, щоб у компанії був лише один відповідальний менеджер.  


Не користуєтесь розділом "Компанії"?
Тоді просто оберіть "тільки контакти" і застосунок розподілить лише контакти.

Чим корисний наш застосунок:

  • Не забувайте про жодного клієнта.
    Щоденні сповіщення не дадуть забути про клієнтів у яких немає персонального менеджера.  

  • Не зупиняйте процес продажу
    Не змушуйте клієнта чекати на відповідь. Ви швидко можете перевести контакт на актуального менеджера і він продовжить продавати.

  • Заощаджуйте час на зміні відповідальних.
    Не потрібно вручну переводити контакти та піклуватися, щоб ні про кого не забути. Це займає багато часу.  З нашим застосунком Ви можете це зробити у декілька кліків. Просто оберіть звільнених та поточних менеджерів та тисніть кнопку "Змінити". За декілька хвилин менеджери отримують сповіщення про нових клієнтів та почнуть з ними працювати.

Версія 1
Що робити, якщо було звільнено співробітника, а на ньому були важливі клієнти?
Наш застосунок дозволяє швидко розподілити клієнтів за поточними менеджерами та продовжити роботу.

+38 (099) 636 5 888

+38 (097) 680 7 515

info@primelab.сom.ua

Час роботи технічної підтримки:

9:00 – 17:00 GMT (10:00 – 18:00 за київським часом).

Час реакції на звернення: 24 години.

Вихідні дні: субота та неділя.

Встановлення та початок роботи із застосунком.

  1. Встановіть застосунок з маркетплейсу на Ваш портал.
    Зверніть увагу, що отримувати щоденні сповіщення про кількість контактів на звільнених буде той співробітник, який встановив застосунок.

  2. Відкрийте його на порталі та оберіть звільненого співробітника, з якого необхідно перевести контакти.

  3. Оберіть поточних співробітників (або одного співробітника).

  4. Оберіть, що потрібно змінити: лише контакти або і компанії, і контакти.

  5. Натисніть "Змінити".

  6. Дайте трохи часу нашому застосунку, щоб він рівномірно розподілив контакти та змінив відповідальних.

Також у вікні застосунку ви можете подивитись актуальну інформацію про кількість контактів та компаній, які зараз на звільнених співробітниках.