Переваги рішення CRM для HR:
Установіть в декілька кліків наше галузеве рішення і отримайте готову зрозумілу CRM.
Ми налаштували для Вас:
1) Воронку обробки ліда зі стадіями: Нове звернення > Перевірка анкети > Не вийшов на зв'язок > Спам > Не вийшов на зв'язок> Кандидат не підходить >Якісний лід.
2) Загальний вид картки ліда: Налаштували порядок полів, зробили стандартні поля видимі, для зручності внесення інформації
3) Додали поля: Вік, Вакансія, Резюме (файл).
Додали джерела лідів: Work.ua вхідні, Work.ua самостійний пошук, Rabota.ua вхідні, Rabota.ua самостійний пошук
4) На етапі “Перевірка анкети” додали автоматичній робот, який перевіряє заповненість полів Ліда “Прізвище” та “Ім'я” та змінює назву ліда,якщо хоча б одне з полів заповнено.
5) На етапі “Завершити обробку ліда” зробили обов'язкові поля: “Ім'я” та “Вакансія”, для системного внесення інформації та можливості фільтрації
6) На етапі браку “Кандидат не підходить” зробили обов'язкове поле: “Причина відмови потенційному кандидату”, для аналізу в подальшому відмов кандидатів
Налаштували картку контакту:
1) Загальний вид картки Контакту: Налаштували порядок полів, зробили стандартні поля видимі, для зручності внесення інформації.
2) Зробили обов'язковим стандартне поле Тип контакту, та додали варіанти вибору: Потенційний кандидат, Співробітник, Кадровий резерв, Не підійшов кандидат, для фільтрації кандидатів
Налаштували картку угоди:
1) Воронку рекрутінга зі стадіями: Проведено телефонне інтерв'ю > Запрошений на співбесіду > Співбесіда відбулась > Запланований зворотній зв'язок > Перевірка службою безпеки > Вийшов на стажування > Кадровий резерв > Кандидат не прийшов на співбесіду > Кандидат не зацікавлений > Не вистачає досвіду > Кандидат не підходить > Прийнятий до штату
2) Загальний вид картки Угоди: Налаштували порядок полів, зробили стандартні поля видимі, для зручності внесення інформації
Додали поля в угоду: Дата та час співбесіди, Дата початку стажування, Дата завершення стажування, Дата переходу в штат.
3) На етапі “Запрошений на співбесіду” додали обов'язкове поле “Дата та час співбесіди”
4) На етапі “Співбесіда відбулась” зробили обов'язкове поле “Коментар” для системного внесення інформації по результатам співбесіди
5) На етапі “Вийшов на співбесіду” додали обов'язкові поля “Дата початку стажування” та “Дата завершення стажування”
6) На етапі “Вийшов на співбесіду” додали авто завдання “Завершується випробувальний термін Олег необхідно взяти зворотній зв'язок” Дата зарешення=полю “Дата завершення стажування”
7) На етапі браку угоди “Кадровий резерв” додали обов'язкові поля “Причина відмови” та “На яку ванаксію кадровий резерв”
8) На етапах браку угоди: Кадровий резерв, Кандидат не прийшов на співбесіду, Кандидат не зацікавлений, Не вистачає досвіду, Кандидат не підходить додали обов'язкове поле “Причина відмови”
Тарифи для роботи з CRM для HR
Можливості готового рішення залежать від тарифного плану Бітрікс24.
хмарні Бітрікс24 (Стандартний, Професійний, CRM +, Команда, Компанія)
коробкові Бітрікс24 (будь-які редакції)
Демо режим на 15 днів
З готовою СРМ ви автоматизуєте всі ваші завдання за готовими шаблонами сценаріїв. Якщо ви не знайшли конкретно свій сценарій - зверніться до нас і ми допоможемо.
Версія 1
Готове галузеве рішення CRM для HR допоможе оптимізувати роботу рекрутера та систематизувати етапи пошуку кандидатів.