Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Онлайн запис в салон / перукарню / барбершоп в Україні

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Онлайн запис в салон / перукарню / барбершоп в Україні
Пинол-сервис внедрения CRM( Украина)
Безкоштовно
містить вбудовані покупки
Встановити
Скріншоти

Якщо ви працюєте в перукарні, салоні по догляду за нігтями, масажному салоні, барбершопі, то ми пропонуємо вам можливість буквально за пару хвилин налаштувати свій розклад (а також зареєструвати свій Бітрікс24) і запустити онлайн-запис до вашого салону (або прийом на дому).

Ви і ваші представники можуть зробити онлайн-запис через:

1. Картку Ліда, Контакту, Угоди із самої картки

2. Під час вхідного або вихідного дзвінка через Телефонію

3. Через розклад у застосунку у вільне вікно онлайн-запису

4. Через список Лідів, Контактів, Угод

Застосунок генерує як код на сайт для установки CRM-форми, так і незалежне посилання для того, щоб ви могли зробити запис на прийом, наприклад, через розсилку або через паблік в соціальній мережі.

Детальний опис програми тут.

У застосунку є вбудовані покупки.

Ви виставляєте в розкладі зеленим вільний час для запису фахівця і далі, як зі списку Лидів і Контактів (ми дбайливо реалізували можливість запустити застосунок звідти), або ж прямо із сайту або з вашого публічного посилання на форму можете вести запис. Кожен зможе записатися, при цьому створюється Лід, якщо мова йде про зовнішній запис.

При створенні запису з Контакту або Ліда обов'язково повинні бути заповнені прізвище та ім'я контакту, а також вказаний телефонний номер. Дана інформація необхідна для коректного та повного відображення даних запису на прийом в розкладі.

Чудово також і те, що застосунок відразу працює і в коробковій версії Бітрікс24!

Перелік функціоналу не обмежується та постійно доповнюється в цьому списку:

1. Запис на прийом з картки Ліда або Контакту.

2. Запис із самого застосунку

3. Установка розкладу перукаря в самому застосунку

4. Можливість скасувати з програми запис на прийом у салоні

5. Сегментація в застосунку за спеціальностями для контролю запису по напрямку в салоні

6. Сегментація в застосунку за конкретним перукарем для контролю його завантаженості

7. Можливість прив'язати запис до Ліда або Контакту з програми

8. Можливість сформувати графік робочого часу перукаря, щоб у ці вікна можна було поставити запис

9. Можливість скопіювати графік на цьому тижні на наступний.

10. Можливість побачити контакти запису прямо з програми і зателефонувати (якщо у вас налаштована телефонія в Бітрікс24)

11. Запис прямо із дзвінка, вхідного або вихідного! Ви викликаєте під час дзвінка запис і "прив'язуєте" дзвінок з його даними (Ліда або контакту) із записом. Приголомшлива річ, зацінить на зображенні в застосунку!.

12. Платна опція - інтерактивна CRM-форма - родзинка нашого застосування - дозволяє поставити форму на сайт, щоб в режимі реального часу Ваші клієнти могли записатися на прийом, враховуючи наявність часу у вашого фахівця. Ви також можете цю форму використовувати як посилання та відправляти її своїм клієнтам в листі поштою, розміщувати в пабліку в соціальній мережі.

Приклад форми без зв'язку з сайтом тут.

Ви можете автоматично відправляти e-mail повідомлення через нашу інтеграцію з UniSender, щоб ваші клієнти не забули, що записані на стрижку, манікюр, догляд бородою чи іншу процедуру.

Нам розповідали, що більше 30 відсотків клієнтів забувають про час прийому. З нашою інтеграцією, ми сподіваємося, це залишиться в минулому.

Ми бачимо наш додаток як чудовий приклад поліпшення на ринку прийому у фахівців: щоб сам процес запису клієнта був зручним, зрозумілим, прозорим, щоб клієнту приходили нагадування, щоб від запису до самого прийому було всім комфортно, а бізнесу від цього був приріст у кількості клієнтів, які записалися і прийшли на зустріч.

Якщо в застосунку треба поміняти поля під вашу тематику, будь ласка, зробіть тему на форумі, ми скажемо, як вирішити це кейс або запропонуємо доопрацювання зі створенням опції всередині цього застосунку.

Наша мета - щоб кожен клієнт, який займається косметичними послугами (перукарські послуги, догляд за нігтями, барбершоп, салон краси, догляд за тілом), використовуючи наш застосунок, бачив реальну завантаженість своїх фахівців. Крім того, отримував дані, які будуть автоматично створені в Бітрікс24, автоматично запускав бізнес-процес з підказкою клієнту по прийому (пошта або смс або дзвінок оператора) або ж через певний період часу створював повторний прийом у салоні!

Версія 1

Якщо ви працюєте в перукарні, салоні по догляду за нігтями, масажному салоні, барбершопі, то ми пропонуємо вам можливість буквально за пару хвилин налаштувати свій розклад (а також зареєструвати свій Бітрікс24) і запустити онлайн-запис до вашого салону (або прийом на дому).

Ви і ваші представники можуть зробити онлайн-запис через:

1. Картку Ліда, Контакту, Угоди із самої картки

2. Під час вхідного або вихідного дзвінка через Телефонію

3. Через розклад у застосунку у вільне вікно онлайн-запису

4. Через список Лідів, Контактів, Угод

Застосунок генерує як код на сайт для установки CRM-форми, так і незалежне посилання для того, щоб ви могли зробити запис на прийом, наприклад, через розсилку або через паблік в соціальній мережі.

Детальний опис програми тут.

У застосунку є вбудовані покупки.

Ви виставляєте в розкладі зеленим вільний час для запису фахівця і далі, як зі списку Лидів і Контактів (ми дбайливо реалізували можливість запустити застосунок звідти), або ж прямо із сайту або з вашого публічного посилання на форму можете вести запис. Кожен зможе записатися, при цьому створюється Лід, якщо мова йде про зовнішній запис.

При створенні запису з Контакту або Ліда обов'язково повинні бути заповнені прізвище та ім'я контакту, а також вказаний телефонний номер. Дана інформація необхідна для коректного та повного відображення даних запису на прийом в розкладі.

Чудово також і те, що застосунок відразу працює і в коробковій версії Бітрікс24!

Перелік функціоналу не обмежується та постійно доповнюється в цьому списку:

1. Запис на прийом з картки Ліда або Контакту.

2. Запис із самого застосунку

3. Установка розкладу перукаря в самому застосунку

4. Можливість скасувати з програми запис на прийом у салоні

5. Сегментація в застосунку за спеціальностями для контролю запису по напрямку в салоні

6. Сегментація в застосунку за конкретним перукарем для контролю його завантаженості

7. Можливість прив'язати запис до Ліда або Контакту з програми

8. Можливість сформувати графік робочого часу перукаря, щоб у ці вікна можна було поставити запис

9. Можливість скопіювати графік на цьому тижні на наступний.

10. Можливість побачити контакти запису прямо з програми і зателефонувати (якщо у вас налаштована телефонія в Бітрікс24)

11. Запис прямо із дзвінка, вхідного або вихідного! Ви викликаєте під час дзвінка запис і "прив'язуєте" дзвінок з його даними (Ліда або контакту) із записом. Приголомшлива річ, зацінить на зображенні в застосунку!.

12. Платна опція - інтерактивна CRM-форма - родзинка нашого застосування - дозволяє поставити форму на сайт, щоб в режимі реального часу Ваші клієнти могли записатися на прийом, враховуючи наявність часу у вашого фахівця. Ви також можете цю форму використовувати як посилання та відправляти її своїм клієнтам в листі поштою, розміщувати в пабліку в соціальній мережі.

Підтримка рішення здійснюється через створення теми на нашому форумі.

Якщо ви не зареєстровані на нашому сайті - потрібна реєстрація.

Встановити застосунок нескладно - треба знайти його в категорії CRM, поставити на свій Бітрікс24.

Докладний плей-лист зі сценаріями налаштування програми ми підготували для вас тут.