Справа в Бітрікс24 — це запланована дія користувача. Менеджер може планувати справи самостійно: створити завдання, лист, зустріч, дзвінок, обдзвін, візит. Також у відповідь на вхідні звернення Бітрікс24 автоматично створює справи.
Наприклад:
>> прийшов лист — створюється справа на вхідний лист (потрібна реакція від менеджера);
>> пропущений дзвінок — створюється справа на пропущений дзвінок (менеджер повинен передзвонити).
Щоб встежити за всім, на платформі PINKIT передбачено активіті «Пошук справ» i «Отримати інформацію про справу». За допомогою активіті «Пошук справ» можна зробити автоматичний підрахунок кількості справ і їх ідентифікатори, які знаходяться за сутністю CRM. А активіті «Отримати інформацію про справу» видає детальну інформацію про справу.
Версія 1
Застосунок за допомогою платформи PINKIT дозволяє отримувати детальну інформацію та автоматично переглядати кількість справ, що знаходяться за сутністю CRM
Техпідтримка застосунку надається на форумі сайту Пінол.
Якщо ви помітили проблему з роботою застосунку або у вас є пропозиція щодо його доопрацювання, створіть тему на нашому форумі.
ПЕРЕЙТИ НА ФОРУМЩоб створити нову тему на форумі, вам необхідно буде зареєструватися на сайті Пінол.
ПЕРЕЙТИ ДО РЕЄСТРАЦІЇЩоб встановити застосунок з вашого Бітрікс24, перейдіть в розділ "Застосунки".
У рядку пошуку введіть Pinall і серед знайдених застосунків оберіть потрібний для установки на ваш портал (кнопка "Подивитися").
У вікні, що відкриється, натисніть кнопку "Встановити" і відзначте галочками пункти: "Я ознайомлений та згоден з ліцензійною угодою" і "Я ознайомлений та згоден з політикою конфіденційності"