Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

РОБОТ ДЛЯ СПОВІЩЕННЯ В ЧАТИ НА ПЛАТФОРМІ ПІНКІТ

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
РОБОТ ДЛЯ СПОВІЩЕННЯ В ЧАТИ НА ПЛАТФОРМІ ПІНКІТ
PINALL
Безкоштовно
Встановити
Скріншоти

Завдання застосунку — робити комунікації в Бітрікс24 результативними через персональний чат співробітника або груповий чат компанії.

Відправляйте повідомлення з CRM про надходження Ліда, зміни його статусу, закриття угоди і т.д. прямо в персональний чат співробітнику.

Погодьтеся, менеджеру психологічно складніше буде не помітити повідомлення від імені керівника в своєму персональному чаті, ніж пропустити чергове повідомлення в "дзвонику".

Або, наприклад, якщо в компанії є груповий чат менеджерів для обговорення нових угод, то можна автоматично перенаправляти такі повідомлення їм у груповий чат.

Встановіть наш застосунок, щоб ваші співробітники не пропускали важливі повідомлення в CRM Бітрікс24.

Версія 1
Застосунок за допомогою платформи PINKIT відправляє сповіщення Бітрікс24 в персональний чат співробітника або в груповий чат компанії

Якщо наш застосунок не закрив ваш біль, то подивіться список наших застосунків, спробуйте їх для вирішення своїх завдань.

Техпідтримка застосунку надається на форумі сайту Пінол.

ФОРУМ ДЛЯ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ

Якщо ви помітили проблему з роботою застосунку або у вас є пропозиція щодо його доопрацювання, створіть тему на нашому форумі.

ПЕРЕЙТИ НА ФОРУМ
ВИ НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНІ НА ФОРУМІ?

Щоб створити нову тему на форумі, вам необхідно буде зареєструватися на сайті Пінол.

ПЕРЕЙТИ ДО РЕЄСТРАЦІЇ

1) Щоб встановити застосунок, перейдіть в розділ "Застосунки" вашого Бітрікс24.

2) В рядку пошуку введіть Pinall і серед знайдених застосунків оберіть потрібний для установки на ваш портал (кнопка "Переглянути").

3) У вікні, що відкриється, натисніть кнопку "Встановити" і відзначте галочками пункти "Я ознайомлений та згоден з ліцензійною угодою" і "Я ознайомлений та згоден з політикою конфіденційності"

=> Детальніше про те, як використовувати застосунок і його налаштувати, читайте в статтях: