Коли у співробітника велика кількість завдань, з яким він працює, деякі з них можуть загубитися або закриватися несвоєчасно.
Застосунок допоможе автоматично визначити кількість завдань у сутності СRM в потрібному статусі виконання: "закриті", "прострочені" або "в роботі".
Завдяки цьому у керівника з'являється можливість в короткі терміни оцінити роботу менеджерів по завданням із клієнтами. За підсумками отриманої інформації керівник може впливати на розподіл нових клієнтів між співробітниками.
Версія 2
Виправили помилку, яка заважала надсилати сповіщення в Живу стрічку менеджеру за кількістю у нього незакритих завдань.
Обов'язково запишіться на аудит, покажемо, як можна використовуючи наш актівіті реалізувати бізнес-процес з розподілом лідів менеджерам.
Версія 1
Приложение поможет автоматически определить количество задач в сущностях СRM в нужном статусе выполнения: "закрыто", "просрочено" или "в работе".
Техпідтримка застосунку надається на форумі сайту Пінол
Якщо ви помітили проблему з роботою застосунку або у вас є пропозиція щодо його доопрацювання, створіть тему на нашому форумі.
ПЕРЕЙТИ НА ФОРУМЩоб створити нову тему на форумі, вам необхідно буде зареєструватися на сайті Пінол.
ПЕРЕЙТИ ДО РЕЄСТРАЦІЇ1) Щоб встановити застосунок, перейдіть у розділ "Застосунки" вашого Бітрікс24.
2) У рядку пошуку введіть Pinall і серед знайдених застосунків оберіть потрібний для установки на ваш портал (кнопка "Переглянути").
3) У вікні, що відкриється, натисніть кнопку "Встановити" і відзначте галочками пункти "Я ознайомлений та згоден з ліцензійною угодою" і "Я ознайомлений та згоден з політикою конфіденційності"