Коли у співробітника багато клієнтів, з яким він працює, то він може забути додати товари до Лідів або Угод. Або керівникові відділу продажів необхідно переглядати найменування і кількість товарі, які були додані в Угоду в CRM Бітрікс24.
Для таких випадків ми розробили застосунок «Отримання списку товарів на Лідах і Угодах», за допомогою якого можна:
Налаштування даного робота відбуваються через режим «Редагування» в дизайнері бізнес-процесів.
Тарифи на Пінкіт викладені тут. Зверніть увагу на кейси Пінол, де ми демонструємо реальні проєкти використання нашої платформи Пінкіт для різних тематик ведення бізнесу.
Важливо! Застосунок працює на порталах, які підтримують можливість редагування роботів через дизайнер бізнес-процесів (тарифні плани: «Команда», «Компанія» або «Корпоративний портал»).
Спробуйте й інші наші застосунки:
Версія 1
Застосунок на платформі PINKIT допоможе менеджеру не забути додати товар до Ліда або Угоди, а керівникові — легко все проконтролювати.
Якщо наш застосунок не закрив ваш біль, то подивіться список наших застосунків, спробуйте їх для вирішення своїх завдань.
Техпідтримка застосунку надається на форумі сайту Пінол.
Якщо ви помітили проблему з роботою застосунку або маєте пропозицію щодо його доопрацювання, створіть тему на нашому форумі.
ПЕРЕЙТИ НА ФОРУМЩоб створити нову тему на форумі, вам необхідно буде зареєструватися на сайті Пінол.
ПЕРЕЙТИ ДО РЕЄСТРАЦІЇЩоб встановити застосунок з вашого порталу Бітрікс24, перейдіть в розділ "Застосунки".
В рядку пошуку введіть Pinall і серед знайдених застосунків оберіть потрібний для установки на ваш портал (кнопка "Переглянути").
У вікні, що відкриється, натисніть кнопку "Встановити" і відзначте галочками пункти "Я ознайомлений та згоден з ліцензійною угодою" і "Я ознайомлений та згоден з політикою конфіденційності".
Налаштування робота відбувається через режим Редагування в дизайнерi бізнес-процесів.
=> Детальніше про те, як використовувати застосунок і його налаштувати, читайте в статтях: